Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 december 2007, 13:27
ilona ilona is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 december 2007
Berichten: 1
ilona is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief kinderverpleegkundige

Graag wil ik reactie op deze brief. Ik wil enthousiast overkomen, maar op 1 of andere manier komt het niet helemaal naar voren in mijn brief. Kan hier wel wat hulp bij gebruiken.... Alvast bedankt!!


Betreft: open sollicitatie naar functie van kinderverpleegkundige

Plaats, 14 december 2007


Geachte mevrouw .........,

Bent u nog op zoek naar een kinderverpleegkundige met twee jaar ervaring op verschillende kinderafdelingen? De zorg rond de patiënten juist coördineren, organiseren en uitvoeren, is namelijk wat ik deze jaren met liefde voor het vak heb gedaan.

Na mijn opleiding HBO verpleegkunde succesvol te hebben afgerond, ben ik na een jaar op reis te zijn geweest, gaan werken in het ........ ziekenhuis te ......... Hier heb ik eerst 1 jaar middels het werkervaringstraject gewerkt. Na deze goed te hebben doorlopen ben ik sinds maart 2007 aan het werk als kinderverpleegkundige in opleiding. Het werk bevalt me zeer goed, maar de aanstelling is maar van tijdelijke aard en in de nabije toekomst wil ik graag in ...... komen te wonen.

In het .........ziekenhuis heb ik op vijf verschillende kinderafdelingen mogen werken. Nu lijkt het me juist een uitdaging om in een perifeer ziekenhuis te gaan werken, omdat ik de zorg voor zuigelingen fantastisch vond maar ook met meer dan plezier heb gewerkt op de tienerafdeling. Als ik op een afdeling kan gaan werken waar al deze leeftijden voorkomen, lijkt mij dat een mooie oplossing.

In de praktijk heb ik mijn communicatieve vaardigheden, door de diversiteit aan leeftijden en culturen van de kinderen en de ouders volledig kunnen benutten in het .........ziekenhuis. Ook heb ik hier de ervaring gekregen in het maken van een juiste observatie bij mijn patiënten door middel van het klinisch redeneren.

Ik hoop dat u na het lezen van deze brief een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor dit ziekenhuis hebt gekregen. Wanneer u nog vragen heeft, ben ik natuurlijk bereid om mijn brief verder toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs Serena Sollicitatiebrief en cv 6 9 september 2009 02:12
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
Open sollicitatiebrief etaleur/ etaleuse Twinklestar Sollicitatiebrief en cv 14 1 november 2006 19:58
nieuwe poging open sollicitatiebrief bia Sollicitatiebrief en cv 4 28 mei 2006 01:04
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon