Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 januari 2007, 20:33
Ingrid Ingrid is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 2
Ingrid is on a distinguished road
Standaard Graag commentaar! mijn sollicitatiebrief secretarieel medewerker bestuur

Via een vriendin hoorde ik over de, nu nog interne vacature, secretarieel medewerker bestuur. Profiel: MBO, jebewust zijn van je directe omgeving en eigen invloed hierop. Goed schriftelijk en mondeling kunnen uitdrukken, helder formulieren, prioriteiten kunnen stellen, snel kunnen schakelijk tussen werkzaamheden. Notuleren, archief bijhouden, intermediair tussen wethouder en relaties, representatieve taken bij ontvangsten en bezoeken.

Hier volgt de brief die ik heb opgesteld, Advies, commentaar en tips zijn van harte welkom.

Alvast Bedankt.


Afzender


aan het college van Burgemeester en Wethouders van XXX
t.a.v mevrouw XXX, hoofd Algemene en Burgerzaken
Postbus XXX
XXX


Geachte mevrouw XXX,

Met grote interesse hoorde ik over de vacature voor de functie secretarieel medewerker bestuur. Dat lijkt mij een functie die mij op het lijf geschreven is. De afgelopen 6 jaar heb ik als secretaresse gewerkt bij het X, waarbij ik mij het laatste jaar heb bezig gehouden met het opzetten van het secretariaat X.

Door de combinatie van mijn secretaresseopleiding en mijn werkervaring bij Scheveningen Radio en X, denk ik prima te voldoen aan de door u gestelde eisen. Door mijn ervaring ben ik prima in staat mij schriftelijk en mondeling goed uit te drukken. Het voorbereiden en organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten is iets wat ik erg leuk vind om te doen. Tijdens mijn werk bij Heliomare heb ik regelmatig contacten met interne en externe relaties en verricht hierbij representatieve taken.

Afgezien van mijn persoonlijke kwaliteiten, trekt de functie secretarieel medewerker bestuur bij de gemeente XXX mij zo aan omdat gemeentelijk beleid direct van invloed is op de mensen en ik daar graag aan zou willen bijdragen.

Ik kom dan ook graag in aanmerking voor de functie secretarieel medewerker bestuur en zie een wederzijds oriënterend gesprek met veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,




Afzender
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
sollicitatiebrief interventiemedewerker sath Sollicitatiebrief en cv 7 17 oktober 2006 14:52
sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting Mathieu Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 15:37
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon