Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2009, 22:00
babiikellyy babiikellyy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Berichten: 1
babiikellyy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren

Enschede, 13 jun. 09

Betreft: Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst

Geachte Heer/Mevrouw

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een functie als commercieel medewerker binnendienst niveau 3.

Graag zou ik me zelf even willen voorstellen, ik ben Kelly Spin en ik ben 18 jaar jong.
Enthousiast, flexibel en gedreven student die op zoek is naar een uitdagende leer/werkplek. Bovendien ben ik zeer leergierig, vriendelijk en collegiaal. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens de leer/werk periode.

Bent u nog geen leerbedrijf? Dan kan ik u helpen een leerbedrijf te worden. Ik zou kort toelichten wat een leerbedrijf in houdt.
De BBL is een vorm van werken en leren in het MBO. 4 Dagen werken en 1 dag per week naar school. Voor bedrijven en instellingen is De BBL Belangrijk omdat het een mogelijkheid biedt om aan vakbekwaam personeel te komen. Bovendien kunnen werkgevers doe iemand BBL in dienst neemt, heeft jaarlijks recht op €2655,- van de overheid.

De primaire taak van een commercieel medewerker binnendienst niveau 3 is het uitvoeren van verkoopactiviteiten Vaak verricht je daarbij activiteiten die de verkoop bevorderen, zoals voorbereiding van beursdeelname en het verzenden van mailings. Daarnaast kunnen ook inkoop- en administratieve werkzaamheden tot het takenpakket behoren.

Ik ben me ervan bewust dat ik nog geen werkervaring heb met deze opleiding en werk combinatie. Maar ben heel erg gedreven om iets nieuws te leren.

Mocht er binnen uw bedrijf een vacature zijn voor een enthousiaste commercieel medewerker binnendienst, hoop ik dat mijn brief aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek voor een toelichting op mijn sollicitatiebrief. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Met vriendelijke groet,

Kelly Spin


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2009, 12:42
Selwyn Selwyn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2009
Berichten: 20
Selwyn is on a distinguished road
Wink Re: Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren

Kelly,

Leuk dat je jouw brief deelt met de forumleden van deze site. ik heb naar je brief gekeken en wat voorstellen voor je. Ik wens je succes met je sollicitatie en ben benieuwd wat je van mijn aanpassingen vindt. In Rood mijn aanpassingen.

Enschede, 13 juni 09 Datum voluit

Betreft: Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst

Geachte Heer/Mevrouw, Vergeet de komma niet


Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een functie als commercieel medewerker binnendienst niveau 3. Zoek naar een andere introductie m.b.t. graag. Twee keer graag is not done!

Graag zou ik me zelf even willen voorstellen, ik ben Kelly Spin en ik ben 18 jaar jong.
Ik laat mij het best omschrijven als enthousiast, flexibel en een gedreven student die op zoek is naar een leer/werkplek. Bovendien ben ik zeer leergierig, vriendelijk en collegiaal. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens de leer/werk periode in uw organisatie.


Bent u nog geen leerbedrijf? Dan kan ik u helpen een leerbedrijf te worden. Ik zou kort toelichten wat een leerbedrijf in houdt.
De BBL is een vorm van werken en leren in het MBO. 4 Dagen werken en 1 dag per week naar school. Voor bedrijven en instellingen is De BBL Belangrijk omdat het een mogelijkheid biedt om aan vakbekwaam personeel te komen. Bovendien kunnen werkgevers doe iemand met een BBL opleiding in dienst nemen, jaarlijks een bijdrage van €2655,- van de overheid ontvangen. Stijlfouten aangepast.

De primaire taak van een commercieel medewerker binnendienst niveau 3 is het uitvoeren van verkoopactiviteiten Vaak verricht je daarbij activiteiten die de verkoop bevorderen, zoals voorbereiding van beursdeelname en het verzenden van mailings. Daarnaast kunnen ook inkoop- en administratieve werkzaamheden tot het takenpakket behoren. Dit zou ik anders doen. Geef aan wat jij voor het bedrijf denkt te kunnen doen op basis van je opleiding. Ik vind het een beetje raar dat jij een werkgever gaat vertellen hoe een functie eruit ziet.

Ik ben me ervan bewust dat ik nog geen werkervaring heb met deze opleiding en werk combinatie. Maar ben heel erg gedreven om iets nieuws te leren. Dit zou je mooier kunnen verwoorden. Wat vind je van onderstaande...

"Als leergierige jonge meid kan ik nog veel leren. Verder heb ik veel kennis opgedaan op school waarvan ik zeker weet dat ik dit goed in de praktijk kan brengen. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat ik snel nieuwe kennis oppak waardoor ik snel kan meedraaien."

Mocht er binnen uw bedrijf een vacature zijn voor een enthousiaste commercieel medewerker binnendienst, hoop ik dat mijn brief aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek voor een toelichting op mijn sollicitatiebrief. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae. Maak de eerste zin korter. Deel hem in tweeën. Te lange zinnen lezen niet lekker.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verpleegkundige niveau 5 HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 22 juni 2009 11:39
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Sollicitatie voor BBl leerwerkplek CJ13 Sollicitatiebrief en cv 0 27 mei 2008 12:32
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
controleer graag even bbl sollicitatie graag commentaar yvon25387 Sollicitatiebrief en cv 5 24 augustus 2006 14:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon