Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2007, 12:55
werkzoekend werkzoekend is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juni 2007
Berichten: 2
werkzoekend is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie revalidatiekliniek

Goedemiddag,

Ik ben onlangs afgestudeerd op de Hanze Hogeschool Groningen voor de HBO opleiding SportGezondheidProfessional. Ben nu opzoek naar een goede en leuke baan.

Ik wil hierbij gebruik maken van open sollicitaties mede omdat de opleiding nieuw is en wij de eerste lichting zijn.

Ik zou graag hulp willen bij de scheef gedrukte rode zin en bij de spelling. Een spellingscontrole en verder zijn alle op of aanmerkingen welkom.

alvast bedankt,

groeten werkzoekend
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc opensollicitatie revalidatiekliniek website.doc‎ (32,5 KB, 159x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juli 2007, 18:37
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie revalidatiekliniek

Met mijn verbeteringen in het rood:
Citaat:
Naar aanleiding van het lezen van uw website van uw bedrijf, en het telefoongesprek dat ik afgelopen woensdag met een medewerker van uw bedrijf heb gehad, wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren aan de revalidatiekliniek te Beetsterzwaag, of mogelijk in andere locaties. [ietwat wollige/breedsprakige inleiding]

Tijdens mijn studie Sportgezondheidprofessional aan de Hanze Hogeschool in Groningen heb ik veel kennis opgedaan over gedragsverandering met betrekking tot voeding, bewegen en leefstijl.

Het afgelopen half jaar heb ik een gedragsveranderingproject uitgevoerd bij een healthcenter met als pijlers: voeding, bewegen en leefstijl. De persoonlijke aanpak van verschillende doelstellingen maakte dit project tot een grote uitdaging. Mede door de focus te leggen op het behalen van gedragsverandering zodat er een gezondere leefwijze wordt ontwikkeld, heb ik dit project succesvol afgerond.

Mijn hart ligt bij gedragsverandering op het gebied van voeding, bewegen en leefstijl, met als toevoeging massage en trainingsleer. Daarom zou ik graag mijn kwaliteiten in uw bedrijf willen inzetten. Ik denk dat ik vele cliënten kan helpen met het ontwikkelen van een gezondere leefwijze zodat er klachtenvermindering op zal treden. Dit is uitvoerbaar op verschillende gebieden zoals: voeding, bewegen, leefstijl, massage en trainingsleer.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. [één slotzin is genoeg]
Kijk nog even of je de opsomming "voeding, bewegen en leefstijl" minder vaak kunt herhalen. Je noemt dat nu vier keer.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie dierenpark Karin1983 Sollicitatiebrief en cv 2 25 juni 2007 13:54
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon