Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 april 2007, 15:45
maymay0206 maymay0206 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 april 2007
Berichten: 9
maymay0206 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage bedrijfseconomie; zeer graag commentaar (incl CV)

Hallo,
Ik zou graag een reactie willen hebben voor mijn sollicitatiebrief voor stage bedrijfseconomie en mijn CV. Heb ook een vraag : Bij het posten van deze briegf, moet ik bij het adres van de stageplek vermelden "t.a.v. (hoofd) financiele zaken" ?
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatiebrief stage.doc‎ (22,0 KB, 3370x gelezen)
Bestandstype: doc CV.doc‎ (22,5 KB, 1225x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2007, 20:06
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage bedrijfseconomie; zeer graag commentaar (incl CV)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maymay0206 Bekijk bericht
Heb ook een vraag : Bij het posten van deze briegf, moet ik bij het adres van de stageplek vermelden "t.a.v. (hoofd) financiele zaken" ?
Als je brief daarnaartoe moet, zou ik het op de envelop zetten. (Maar moet je brief niet naar P & O bv.?)

Citaat:
Omdat ik momenteel al stagerijp ben
Ik vind dit een beetje een gekke formulering en bovendien onduidelijk. Je móet toch gewoon een stage lopen, v.a. september? Of je nu 'rijp' bent of niet?

Citaat:
Dat ik mijn stageaanvraag aan uw bedrijf richt, komt vooral omdat ik ..............
Misschien moet je dit nog even afmaken Lijkt me nu juist een belangrijk gedeelte.

Citaat:
Wat mij vooral boeit om in die stageperiode te bestuderen
Het boeiendst om te bestuderen in mijn stageperiode...

Citaat:
Mijn vraag is nu of er een mogelijkheid bestaat om van 3 september 2007 tot en met 1 februari 2008 mijn stageperiode bij u door te brengen.
Hier zou ik van maken: Graag zou ik van 3 september 2007 tot en met 1 februari 2008 mijn stageperiode bij u doorbrengen.

Citaat:
bijdrage te kunnen inleveren
bijdrage te kunnen leveren

Citaat:
Het is de bedoeling dat ik in januari 2008 het stage-eindrapport bij mijn instituutsbegeleider inlever, waar u van tevoren inzage krijgt.
waar --> waarin. Misschien is deze opmerking wat overbodig?

In je CV staat maar één bijbaantje vermeld, dat tot 1994 duurde. Klopt dat of moet het 2004 zijn? Heb je na die tijd geen (relevante) bijbaantjes meer gehad, die je zou kunnen vermelden? Of lidmaatschap van een commissie / (studie)vereniging? Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 april 2007, 15:19
maymay0206 maymay0206 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 april 2007
Berichten: 9
maymay0206 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage bedrijfseconomie; zeer graag commentaar (incl CV)

Bedankt voor de tips. Bij mijn werkervaring is het inderdaad tot 2004, wat een grote fout.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Sollicitatiebrief stageplaats IC: Graag commentaar Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 0 9 juni 2006 01:26
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon