Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2015, 17:30
Marise Marise is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2015
Berichten: 3
Marise is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker ontvangst pathologie

Misschien wil iemand kijken naar onderstaande brief? Na tientallen,nee, misschien wel 200 brieven en maar twee uitnodigingen weet ik het zo langzamerhand niet meer...

XXX, 15 januari 2015


Geachte mevrouw XXX,

Op de vacaturepagina van uw ziekenhuis lees ik dat u op zoek bent naar een gediplomeerd medisch secretaresse om de vacature medewerker ontvangst pathologie te gaan vervullen. Doormiddel van deze korte brief ga ik proberen mijn enthousiasme voor deze baan op u over te brengen.

Enige tijd geleden heb ik mijn opleiding tot medisch secretaresse met succes afgerond. Een boeiende opleiding; en de zorg is, zoals ik eigenlijk al wel wist, waar mijn hart ligt. Naast de fascinatie voor het menselijk lichaam, zowel in gezondheid als in ziekte, ben ik graag in contact met mensen. Aanvoelen wat iemand op een zeker moment nodig heeft, is wat ik graag doe en wat ik goed kan. Tijdens de rollenspellen, die een onderdeel waren van de opleiding, vertelde de docent dat ik in lastige situaties rust uitstraalde. Ook in andere –al dan niet werkgerelateerde situaties- is mij dat weleens gezegd. Dit vind ik een compliment en het is één van de eigenschappen die maken dat ik denk goed op mijn plek te zullen zijn binnen deze functie.

Zowel bij mijn vorige werkgevers alsook in mijn huidige werk, vervul ik een zelfstandige administratieve functie met veel verschillende taken. Bij mijn vorige werkgever ben ik destijds eens gevraagd of ik wilde komen werken als receptioniste/ telefoniste. Op dat moment in mijn leven sloten de uren niet aan op ons jonge gezin maar ik vond het fijn te weten dat men mij daar graag wil de hebben. Het goed plannen van de werkzaamheden en het bewaken van de voortgang ervan, gaan mij goed af. Ik ben niet schuw voor wat hectiek, dit maakt een werkdag er één met jeu. De veelzijdigheid in deze vacature maken deze baan heel aantrekkelijk voor mij. Mijn wens is dat mijn kennis, ervaring, invoelend vermogen en mijn hart voor de zorg uit deze brief spreken.

Graag vertel ik u nog meer over wat mij zo aanspreekt in deze functie en waarom ik deze zo goed zou kunnen vervullen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2015, 17:57
ano.niem ano.niem is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2015
Berichten: 8
ano.niem is on a distinguished road
Standaard nakijken sollicitatiebrief

Beste Marise,
Je brief heb ik voorzien van commentaar.
Groet, Han
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc brief Marise.doc‎ (15,5 KB, 165x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Sollicitatie Financieel-administratief medewerker welsie31 Sollicitatiebrief en cv 0 16 oktober 2009 15:35
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon