Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 januari 2016, 10:07
Thazia Thazia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2016
Berichten: 4
Thazia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie recruiter/commercieel

Wil iemand kritisch naar onderstaande brief kijken? Eventuele verbeterpunten etc zijn erg welkom

Geachte heer/mevrouw,

Toen ik uw advertentie voor de functie van recruiter/ commercieel medewerker op LinkdIn las, raakte ik zo enthousiast, dat ik besloot direct te reageren.

Ik heb ruim 13 jaar ervaring opgedaan binnen diverse afdelingen bij de belastingdienst. Naast mijn werk heb ik 2 opleidingen afgerond met goede resultaten. De laatste 7 jaar heb ik op de afdeling loonheffing gewerkt en mocht ik mij vooral bezighouden met het binnen praten van de aangiften. Hiervoor moest ik diverse systemen raadplegen, spitten op diverse websites, veelvuldig contact zoeken met de belastingplichtige, de accountant of curator. Door te luisteren en het belang uit te leggen van het doen van de aangiften zorgde ik dat het meerendeel daadwerkelijk alsnog gedaan werd. Daarnaast hielp ik collega's, beantwoorden vragen en hielp op andere afdelingen als dit nodig was.

In de afgelopen 13 jaar heb ik al ervaring opgedaan met resultaatgericht te werk gaan, verstrekken en verzamelen van informatie, het motiveren van mijn collega's, plannen, administratieve werkzaamheden, veel telefonisch contact hebben en ben ik iemand die goed onder druk kan werken. Mede door deze werkzaamheden heb ik geleerd in oplossingen te denken in plaats van in problemen. Er is immers voor elk probleem een oplossing. Daar komt bij dat ik zeer leergierig ben, enthousiast, per direct beschikbaar en deze vacature als een hele mooie kans zie om mij verder te ontwikkelen.