Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2009, 11:27
Femmetje Femmetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 december 2008
Berichten: 2
Femmetje is on a distinguished road
Standaard Wie wilt mijn brief nakijken het is een sollicitatie naar een bbl plaats

Hallo,

Wie zou mijn brief na willen kijken?
Ik ben op zoek naar een BBL plaats. Maar ben ook nog niet aan de opleiding begonnen maar dacht dat het misschien verstandig was eerst een leerplaats te zoeken. Of staat dat raar? Ik zit nu al 10 jaar vastgeroest in hetzelfde werk ben daar vanaf dat ik van school kwam toen ik 16 was meteen blijven plakken, dus weet eigenlijk niet hoe het er tegenwoordig aan toegaat.

Hier heb ik mijn brief, wat denken jullie ervan? Moet ik in die brief ook wat meer over mezelf vertellen (bijv. wie ik ben enzo) of niet? Ik dacht dat lezen ze wel op mijn cv maar in een aantal voorbeeldbrieven die ik hier op de site heb gelezen wordt het wel gedaan, dus daar twijfel ik over. Hoop dat jullie antwoorden voor me hebben! Alvast heel erg bedankt.

Oh ja ik heb zelf op die school gezeten, is dat nuttig om dat te vermelden of heeft dat geen toevoeging?
En is mijn brief niet te kort? Vind hem zo kort namelijk...

Groetjes Femmetje


xxxx

xxxx

Betreft: Sollicitatie BBL-plaats

Xxxx 25 maart 2009

Beste mevrouw xxx ,

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een BBL plaats op uw school.

Momenteel ben ik werkzaam als manager in de detailhandel. Ik vind het nu echter tijd worden om een andere weg in te slaan. Mijn hart ligt bij het werken met kinderen, dat is ook de reden waarom ik de opleiding SPW3 – Basisonderwijs wil gaan volgen.

Ik ben ervan overtuigd dat ik de juiste persoon ben om de ontwikkeling van kinderen te stimuleren en pedagogische begeleiding aan hen te geven.
Verder ben ik leergierig, creatief, positief ingesteld en beschik ik over veel geduld en doorzettingsvermogen. Ook ben ik zelf moeder van twee kinderen.

Mocht er binnen uw bedrijf binnenkort een vacature zijn voor een enthousiaste BBL leerling dan houd ik mij aanbevolen.
Ik ben vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,

xxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon