Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 november 2007, 12:23
scaddie80 scaddie80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 2
scaddie80 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar scaddie80
Standaard Sollicitatiebrief parttime medewerker kassa/receptie

Beste lezers,

Ik heb heel vaak moeite mee met het opstellen van een sollicitatiebrief en vraag hierbij advies. Graag !!!!

De vriendelijke groet,

scaddie80

Amsterdam, 08 november 2007



Betreft: Parttime medewerker kassa/receptie.


Geachte mevrouw of mijnheer,

Door de informatie die ik heb verworven van uw website, wil ik bij u solliciteren als de bovengenoemde functie.

Momenteel loop ik stage bij een reďntegratiebedrijf “De Werkplaats B.V.” als administratieve ondersteuning voor het Jobcenter van Workstar. Ondanks het feit dat iedereen tevreden is, loopt mijn contract eind 2007 af en het is mijn wens om binnen dit traject uit te stromen naar een reguliere baan.

Ik werk graag zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma's. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door u aangeboden functie.


Graag kom ik mijn sollicitatie in een oriënterend gesprek nader toelichten.


De vriendelijke groet,



Naam
Adres
Postcode/Woonplaats

Bijlage: curriculum vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatie office centre.doc‎ (20,0 KB, 54x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 november 2007, 23:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kan iemand mij tips geven?

Ik heb even het volgende verbeterd.

Betreft: parttime medewerker kassa/receptie.


Geachte heer, mevrouw (het zou netter zijn om een naam te noemen, als je deze niet weet probeer er achter te komen)

Naar aanleiding van u vacature op uw website, solliciteer ik graag voor de bovengenoemde functie.

Momenteel loop ik stage bij een reďntegratiebedrijf “De Werkplaats B.V.” als administratieve ondersteuning voor het Jobcenter van Workstar. Ondanks het feit dat iedereen tevreden is, loopt mijn contract eind 2007 af en het is mijn wens om binnen dit traject uit te stromen naar een reguliere baan.

Ik werk graag zelfstandig, en daarnaast vind het ook leuk om in teamverband werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma's. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door uw aangeboden functie.


Graag kom ik mijn sollicitatie in een oriënterend gesprek nader toelichten.


Met vriendelijke groet,


Verder ziet het netjes uit. succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 november 2007, 23:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kan iemand mij tips geven?

Ik heb even het volgende verbeterd.

Betreft: parttime medewerker kassa/receptie.


Geachte heer, mevrouw (het zou netter zijn om een naam te noemen, als je deze niet weet probeer er achter te komen)

Naar aanleiding van de vacature op uw website, solliciteer ik graag voor de bovengenoemde functie.

Momenteel loop ik stage bij een reďntegratiebedrijf “De Werkplaats B.V.” als administratieve ondersteuning voor het Jobcenter van Workstar. Ondanks het feit dat iedereen tevreden is, loopt mijn contract eind 2007 af en het is mijn wens om binnen dit traject uit te stromen naar een reguliere baan.

Ik werk graag zelfstandig, en daarnaast vind ik het ook leuk om in teamverband werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma's. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door uw aangeboden functie.


Graag kom ik mijn sollicitatie in een oriënterend gesprek nader toelichten.


Met vriendelijke groet,


Verder ziet het netjes uit. succes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 november 2007, 15:07
annmighty annmighty is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 november 2007
Berichten: 6
annmighty is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand mij tips geven?

Nog een paar overwegingen:

Ik werk graag zelfstandig, en daarnaast vind ik het ook leuk om in teamverband werken. Kun je dit verwerken in een voorbeeld? Dit is een zogenoemde clichézin waar je geen motivatie uit af kunt leiden. Kijk ook bij de tips van carrieretijger in het eerste onderwerp in dit deel van het forum.

Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma's. Hier hetzelfde: waar blijkt uit dat je accuraat bent? En staan de betreffende computerprogramma's in je CV?

Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door uw aangeboden functie. Waarom lijkt je dit en uitdaging? Waarom wil je bij dit bedrijf werken??

Veel succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 november 2007, 20:38
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand mij tips geven?

Hoi Scaddie,

Je hebt zeker 'e'en heel A4-tje om jezelf te verkopen. Gebruik die ruimte want dit is een van de 3 eerste indrukken die je kunt geven (de andere twee zijn: het eerste telefooncontact, (je brief) en derde wanneer je elkaar de hand schudt bij het gesprek)

Kijk eens naat het AIDA-model.

Succes ermee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #6  
Oud 27 november 2007, 11:51
scaddie80 scaddie80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 2
scaddie80 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar scaddie80
Standaard Re: Kan iemand mij tips geven?

Beste leden,

Bedankt nogmaals voor jullie advies en ik zal er zeker gebruik van maken. Binnenkort heb ik een sollicitatiegesprek bij een Tele2 bedrijf als telefoniste/receptioniste. Ben benieuwd.

De vriendelijke groet,

scaddie80
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen... Cindy... Sollicitatiebrief en cv 8 13 november 2007 14:24
Kan ik een schadevergoeding eisen? sanka Je rechten en plichten als werknemer 7 11 november 2007 18:32
Wie kan me een goeie raad geven sonia Loopbaanvragen 1 27 september 2007 16:39
sollicitatiebrief KLPD. Graag commentaar e/o tips Victoria Sollicitatiebrief en cv 5 19 september 2007 22:20
Is het realistisch om van beroep te veranderen en hoe kan je dit het beste aanpakken? Veertje Loopbaanvragen 9 28 augustus 2006 22:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon