Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 september 2008, 10:12
Brwd Brwd is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 4
Brwd is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief ambulancechauffeur overdone of niet? Graag mening.

Aan xxxxxxxxxxxxxxxx
T.a.v xxxxxxxxxxxxxxx
Postbus xxxx
xxxx DJ xxxxxxxx

xxxxxxx, 23 september 2008




Geachte mevrouw xxxxxxx,

Na aanleiding van ons telefoongesprek op 23 september en het prettige gesprek wat ik mocht hebben met een van de clustermanagers de heer C. van xxxxxxxx, voor de vacature van ambulancechauffeur stuur ik u hierbij mijn sollicitatie.

Sinds 1985 ben ik lid geworden van de plaatselijke Brandweer, regio Midden xxxxxx en heb daar met veel plezier de brandweerchauffeurs opleiding gevolgd en alle bijbehorende diploma, s gehaald. Vooral het technisch aspect van het voertuig en materiaal was een belangrijk onderdeel. Vanaf die tijd heb ik ook beroepsmatig al diverse werkzaamheden verricht samen met ambulance personeel. Gezien mijn sociale vaardigheden werd ik vanuit de Brandweer ingezet tijdens ongevallen als B.O.T. persoon en begeleide vaak de familie en omstanders die er betrokken bij waren, vaak tot in het ziekenhuis. Als speler van het team klaarden wij dan de klus, wat mij altijd veel voldoening heeft gegeven.

Vanaf 1986 was ik als bedrijfsleider werkzaam bij een xxxxxbedrijf waaronder ik diverse werkzaamheden verrichtte, waaronder chauffeurswerkzaamheden in Duitsland en de Benelux. Ik heb daarvoor ook mijn chauffeursdiploma CCV-B gehaald. Veertig tot vijftigduizend kilometer per jaar waren geen uitzondering en heb daar veel ervaring opgedaan. Verders had ik de leiding over acht werknemers en was verantwoordelijk over de productie en aan-en afvoer van goederen wat vaak hectische situaties opleverden die ik dan in goede banen moest leiden, wat mij goed afging. Tot op de dag van vandaag haal en breng ik voor klanten auto, s met een autoambulance, daar waar voorzichtigheid geboden is omdat het toch een heilig bezit is voor velen. Binnen mijn bedrijf is het inleven van de wensen van de klant en het analyseren en oplossen van problemen dan ook aan de orde van de dag.

Sinds enkele jaren wordt bij de Brandweer onze E.H.B.O, Reanimatie en A.E.D cursus verzorgt door ambulance personeel, wat resulteerde in gezonde nieuwsgierigheid wat bij mij het vuur alleen maar aanwakkerde. De liefde, voor het vak, was geboren.

Ik ben graag bereid deze sollicitatie toe te lichten en zie uw reactie met belangstelling tegemoet, waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder toe kan lichten.

Mochten er nog verdere opleidingen nodig zijn, ben ik graag bereid deze te gaan volgen.

Als bijlage treft u mijn CV aan.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 september 2008, 10:05
banenzoeker banenzoeker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 4
banenzoeker is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief ambulancechauffeur overdone of niet? Graag mening.

hallo
je brief is duidelijk, en vooral zeer uitgebreid. ik mis nog wel n beetje de motivatie waarom je juist daar wil werken. ook staat er in een van de laatste alinea 'verders'. hier zou ik verder of tevens van maken.
gr. banenzoeker
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 september 2008, 10:38
Brwd Brwd is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 4
Brwd is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief ambulancechauffeur overdone of niet? Graag mening.

Bedankt voor je info, zal hem aanpassen.

Met vr groet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag mening over mijn "gewaagde(?)" sollicitatiebrief Natasja Sollicitatiebrief en cv 5 19 juni 2009 08:35
Sollicitatie ambulancechauffeur: graag een mening van de experts H@ns Sollicitatiebrief en cv 36 21 september 2008 00:24
Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer BSDB123 Sollicitatiebrief en cv 9 9 augustus 2008 13:06
sollicitatiebrief winkel, graag even nakijken/verbeteren! Suusje235 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2008 11:17
Sollicitatiebrief communicatieadviseur; hoor graag jullie mening sabo Sollicitatiebrief en cv 1 13 september 2005 02:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon