Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2009, 17:27
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Met spoed advies gevraagd

Hallo allemaal, ik zag deze vacature dus veel te laat. Dus moet snel reageren.

De laatste zin van de laatste alinea vind ik niet zo sterk. Tevens vind ik de brief meer een opsomming in plaats van een motivatie of verhaal. Iedere suggestie is van harte welkom!

Betreft: •Sollicitatie Gedragswetenschapper

Geachte heer

Op donderdag 26 maart las ik op uw website dat u een vacature beschikbaar hebt voor een gedragswetenschapper. Aangezien het gewenste profiel nauw aansluit aan mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

In mijn vorige functie ben ik actief geweest als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling. Hier heb ik ervaring opgedaan met het opzetten en uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en het vertalen naar een duidelijk geformuleerd rapport. Daarnaast heb ik intake gesprekken gevoerd en informatie avonden verzorgd. Tevens heb ik contacten onderhouden met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen. Dankzij eerdere ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster.

Deze functie van gedragswetenschapper spreekt mij sterk aan vanwege mijn passie voor sociaal wetenschappelijk onderzoek, mijn interesse voor projectmatig werken en voor effectief beleid. Momenteel ben ik bezig met een traject binnen de afstudeerrichting gezondheidspsychologie, waaronder de cursus gezondheidspsychologische interventies. Binnen het kader van deze cursus ben ik bekend geraakt met het planmatig werken via het Intervention Mapping Protocol, en heb ik een virtuele stage gelopen bij een GGD. Ik heb belangstelling voor mensen, en werk graag in teamverband. Mijn enorme enthousiasme voor deze functie voor gedragswetenschapper neem ik graag met mij mee naar de afdeling Public health en Eerstelijnsgeneeskunde van het Leids Universitair Medisch Centrum.

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Mo.

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2009, 18:16
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Met spoed advies gevraagd

Hoi Mo,

Even wat gegoocheld, hoe vind je 'm zo?

Op donderdag 26 maart las ik op uw website dat u een vacature beschikbaar hebt voor een gedragswetenschapper. Aangezien het gewenste profiel nauw aansluit aan mijn interesses, opleiding en voorkeur, wil ik mij graag kandidaat stellen.

Deze functie van gedragswetenschapper spreekt mij sterk aan vanwege mijn passie voor sociaal wetenschappelijk onderzoek, mijn interesse voor projectmatig werken en voor effectief beleid. Momenteel ben ik bezig met een traject binnen de afstudeerrichting gezondheidspsychologie, waaronder de cursus gezondheidspsychologische interventies. Binnen het kader van deze cursus ben ik bekend geraakt met het planmatig werken via het Intervention Mapping Protocol en heb ik een virtuele stage gelopen bij een GGD. Ik heb belangstelling voor mensen en werk graag in teamverband.

In mijn vorige functie was ik actief als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorg instelling. Hier heb ik ervaring opgedaan met het opzetten en uitvoeren van onderzoeken bij cliënten en het vertalen naar een duidelijk geformuleerd rapport. Daarnaast voerde ik intake gesprekken en verzorgde ik informatie avonden. Tevens onderhield ik contacten met diverse partijen waaronder cliënten, zorgverleners en wetenschappelijke instellingen.

Dankzij eerdere ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster. Mijn enorme enthousiasme voor een functie als gedragswetenschapper neem ik graag met mij mee naar de afdeling Public health en Eerstelijnsgeneeskunde van het Leids Universitair Medisch Centrum.

Een uitnodiging voor een gesprek, zodat ik mijn kennis en motivatie nader kan toelichten zie ik met belangstelling tegemoet.
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 maart 2009, 20:43
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Re: Met spoed advies gevraagd

Hallo Ri@nne,
De brief klinkt nu inderdaad veel beter.
Ik ga eens goed bestuderen hoe je dat hebt gedaan
Hartelijk dank voor je suggesties!
Groetjes Mo.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Referentie nachecken bij oud-werkgever: is kritisch over mij, advies gevraagd bloemje Loopbaanvragen 8 17 december 2010 15:44
Advies gevraagd Mo. Sollicitatiebrief en cv 5 5 februari 2009 14:52
Sollicitatiebrief: advies gevraagd Mo. Sollicitatiebrief en cv 3 21 januari 2009 14:24
Sollicitatiebrief secretaresse wethouder (met spoed) evrentje Sollicitatiebrief en cv 4 6 januari 2009 14:55
brief HR adviseur": advies gevraagd boschje Sollicitatiebrief en cv 0 2 mei 2008 21:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon