Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 augustus 2010, 19:16
sunshine09 sunshine09 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 5
sunshine09 is on a distinguished road
Standaard Arbeidsvoorwaardengesprek tips?

Ik heb onlangs een sollictitatiegesprek gehad en zij willen graag met mij door. Wegens vakantie van beide kanten e.d. gaat het arbeidsvoorwaardengesprek via de mail.

In het sollicitatiegeprek is gevraagd naar mijn salarisindicatie en deze heb ik gegeven (2300) en aangegeven dat het pensioen door de werkgever werd betaald. Er werd hier niet raar op gereageerd.

Ik heb net een bruto/nettoberekening gehad van de werkgever en daar is absoluut geen rekening gehouden met mijn salarisindicatie.

Ik ga qua uren er al behoorlijk op achteruit (van 32 naar 20) en op deze manier heeft het voor mij helemaal geen zin om van werkgever te wisselen.

Nu heb ik eigenlijk weinig ervaring met arbeidsvoorwaardengeprekken, degenen die ik gehad heb gingen altijd erg makkelijk, maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Het is ook een organisatie de werkt met salarisschalen en ik dacht dat je dan ook kan onderhandelen. Kan iemand mijn nog wat goede tips geven want ik heb dit nog niet meegemaakt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2010, 17:37
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard Re: Arbeidsvoorwaardengesprek tips?

Hoe komt het dat het aantal uren zo'n verrassing is? Stond dat niet in de vacature vermeld? Was je indicatie gebaseerd op een fulltime functie?

Als ze alleen minder aanbieden dan je indicatie valt er nog te onderhandelen, als de voorwaarden al verschillen dan kan er sprake zijn van miscommunicatie.

Waar zijn jullie het over eens?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 augustus 2010, 18:00
sunshine09 sunshine09 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 5
sunshine09 is on a distinguished road
Standaard Re: Arbeidsvoorwaardengesprek tips?

De uren zijn geen verrassing maar dat ze geen rekening hebben gehouden met mijn salarisindicatie.

Maar ik heb inmiddels contact met hen gehad en zij geven aan dat zij met een vast salaris werken die hoort bij je ervaring, leeftijd. En mijn indicatie ligt daar boven.

Dit hebben ze dus niet eerder aangegeven ook niet toen ik mijn indicatie doorgaf. Er was helaas geen onderhandeling mogelijk ook niet op andere gebieden zoals secundaire voorwaarden.

Nog geprobeerd om te kijken of we elkaar tegemoet konden komen maar er zat geen beweging in. Dus heb ik het helaas moeten afslaan. Erg jammer maar er moet toch brood op de plank komen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Arbeidsvoorwaardengesprek later gepland dan eerste werkdag.. Isis Salaris 1 27 oktober 2009 23:10
Tips om effectief te studeren ? Randy Opleiding kiezen en volgen 9 20 oktober 2009 11:57
Sollicitatiebrief intercedent! Wie heeft tips? AudioWerner Sollicitatiebrief en cv 0 24 september 2009 20:25
Sollicitatie Apothekersassistente Tips gewenst Mister B Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2008 22:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon