Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 oktober 2010, 16:10
ATDuim ATDuim is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 1
ATDuim is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker uitkeringsadministratie

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat er nog verbeterd zou kunnen worden aan mijn sollicitatiebrief. Met X bedoel ik de bedrijfsnaam.

Alvast bedankt.


Betreft: Sollicitatie medewerker uitkeringsadministratie

Geachte heer, mevrouw,


Door mijn grote enthousiasme voor de openstaande vacature wil ik u graag er van overtuigen dat ik de geschikte werknemer ben om u team te mogen komen versterken.

Sinds september 2008 ben ik werkzaam bij X Achmea als telefoniste. Hier heb ik geleerd hoe het is om bij zo een professionele organisatie als X te mogen werken. Helaas is er geen contractverlening voor mij mogelijk, waardoor ik toch weer op zoek ben naar een administratieve baan waar ik mijn justitiële kennis kan verbreden.
Door mijn werkverleden weet ik hoe het is om te werken in een hectische omgeving, waar klantgerichtheid en werken in samenwerkingsverband hoog in het vaandel staat.

Heden volg ik een studie als juridisch medewerker waardoor ik kennis heb van sociaal juridische aspecten. Hierbij kunt u denken aan sociale verzekeringen, Wet van Poortwachter ect.. In de functie als administratief medewerker zou ik graag mijn kennis willen gebruiken en van andere medewerkers kennis wil opdoen. Elkaar feedback geven staat bij mij dan ook centraal.

Voor verdere gegevens kunt u kijken in de bijgevoegde cv. Met afwachting op uw reactie, hoop ik u voldoende te hebben geďnformeerd, en zie ik een mondeling gesprek graag met u tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 oktober 2010, 16:37
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ATDuim Bekijk bericht
Graag zou ik van jullie een reactie willen wat er nog verbeterd zou kunnen worden aan mijn sollicitatiebrief. Met X bedoel ik de bedrijfsnaam.

Alvast bedankt.


Betreft: Sollicitatie medewerker uitkeringsadministratie

Geachte heer, mevrouw,


Door mijn grote enthousiasme voor de openstaande vacature wil ik u graag er van overtuigen dat ik de geschikte werknemer ben om uw team te mogen komen versterken.

Sinds september 2008 ben ik werkzaam bij X Achmea als telefoniste. Hier heb ik geleerd hoe het is om bij zo een professionele organisatie als X te mogen werken. Helaas is er geen contractverlenging voor mij mogelijk, waardoor ik toch weer op zoek ben naar een administratieve baan waar ik mijn justitiële = juridische? kennis kan verbreden.
Door mijn werkverleden weet ik hoe het is om te werken in een hectische omgeving, waar klantgerichtheid en werken in samenwerkingsverband hoog in het vaandel staat.

Op dit moment volg ik een studie als juridisch medewerker waardoor ik kennis heb van sociaal juridische aspecten. Hierbij kunt u denken aan sociale verzekeringen, Wet verwijderd Poortwachter ect etc.In de functie van administratief medewerker zou ik graag mijn kennis willen gebruiken en van andere medewerkers kennis willen opdoen.
Elkaar feedback geven staat bij mij dan ook centraal. Is dat het belangrijkste voor je?

Voor verdere gegevens kunt u kijken in de bijgevoegde cv. Inafwachting vanuw reactie, hoop ik u voldoende te hebben geďnformeerd, en zie ik een mondeling gesprek graag met u tegemoet. = te lange zin


Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Zoals je kunt lezen heb ik in het rood wat dingen aangepast.
Wat zijn de functie eisen? Wat heb jij hen nog meer te bieden behalve je kennis?
Ik vind de brief wat rommelig lezen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 oktober 2010, 22:37
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ook ik heb je brief doorgelezen. Je geeft in je brief aan wat je gedaan hebt en waarom je een nieuwe baan nodig hebt. Geef in je brief aan waarom je graag voor die instantie wilt werken, wat vindt je leuk aan de overheid. Nu komt het over alsof je een nieuwe baan zoekt omdat het moet (dit is een negatieve keuze).

Lees je brief eens hardop aan jezelf voor en luister welke zinnen niet lekker lopen. Verander die dan.

Veel succes.
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang carli Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2010 16:20
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 23:10
Sollicitatiebrief helpdesk medewerker ie0779162 Sollicitatiebrief en cv 6 26 augustus 2009 23:05
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon