Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 december 2014, 15:57
werkvoorbereider werkvoorbereider is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 december 2014
Berichten: 1
werkvoorbereider is on a distinguished road
Post Werkvoorbereider Elektrotechniek

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zou ik graag willen solliciteren naar de functie van elektrotechnische werkvoorbereider bij uw bedrijf.
Ik ben begonnen bij XXX B.V. als monteur en in de loop der jaren
opgeklommen tot leidinggevend monteur. Laatste 6 jaar ben ik niet meer werkzaam in de buitendienst maar ontplooi ik mezelf tot projectleider.
Ruim 15 jaar heb ik ervaring in de elektrotechniek zowel in de buitendienst als in binnendienst. Daarnaast heb ik mijn technische sterkstroom installatie (TSI) MBO niveau 4 afgerond. Ik heb met verschillende projectleiders bij diverse werkgevers gewerkt en hier ook veel van geleerd. Hierbij had iedere projectleider zijn eigen manier van werken, communiceren en aansturen. Ik heb hier de sterke punten uitgehaald waarvan ik van mening ben deze te kunnen gebruiken om een goede projectleider te kunnen worden.
Ik word heel erg enthousiast wanneer ik bijdrage levert aan de organisatie waar ik voor werk en wanneer ik een belangrijke teamspeler wordt.

Persoonlijk ben ik in mijn privé leven bekend om mijn vasthoudendheid, netheid en secure levenswijze. Daarom wens ik in het vervolg jaren achterelkaar bij een zelfde werkgever blijven functioneren. Uiteraard begrijp ik de huidige economische crisistijden die grote uitdagingen met zich meebrengen zowel voor u als voor mij.
Mijn sterke punten zijn dat ik van aanpakken houd en mijn werk goed kan plannen en organiseren. Dit laatste vind ik vooral van belang om de tijd zo efficiënt mogelijk te besteden. Daarnaast ben ik in mijn werk heel nauwkeurig en dat vind ik in deze functie ook wel noodzakelijk. Verder ben ik zeer gedreven en wil ik mezelf blijven ontwikkelen om later projectleider te worden. In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf zodanig, dat het voor mij een uitdaging is mijn opgedane kennis bij XXX BV te verbreden.
Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.
Tijdens een persoonlijk gesprek zou ik graag mijn verdere carričre plannen uiteen willen zetten.

Graag vermeld ik verdere gegevens in mijn Curriculum Vitae als bijlage van deze brief.

Hoogachtend,

P.S.: Ik hoor graag de meningen van de lezers en de verbeterpunten.
Alvast bedankt allen!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 december 2014, 21:43
BlauweHand BlauweHand is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2014
Berichten: 4
BlauweHand is on a distinguished road
Standaard

Prima brief! Veel succes!


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zou ik graag willen solliciteren naar de functie van elektrotechnische werkvoorbereider bij uw bedrijf.
Ik ben begonnen bij XXX B.V. als monteur en in de loop der jaren
gepromoveerd tot leidinggevend monteur. In de laatste 6 jaar ben ik niet meer werkzaam geweest in de buitendienst maar ontplooi ik mezelf tot projectleider.
Ruim 15 jaar heb ik ervaring in de elektrotechniek zowel in de buitendienst als in binnendienst. Daarnaast heb ik mijn technische sterkstroom installatie (TSI) MBO niveau 4 afgerond. Ik heb met verschillende projectleiders bij diverse werkgevers gewerkt en hier ook veel van geleerd. Hierbij had iedere projectleider zijn eigen manier van werken, communiceren en aansturen. Ik heb hier de sterke punten uitgehaald waarvan ik van mening ben deze te kunnen gebruiken om een goede projectleider te kunnen <-- verwijderen worden.
Ik word heel erg enthousiast wanneer ik een bijdrage lever aan de organisatie waar ik voor werk en wanneer ik een belangrijke teamspeler word.

Persoonlijk ben ik in mijn privé leven bekend om mijn vasthoudendheid, netheid en secure levenswijze. Daarom wens ik in het vervolg jaren achterelkaar bij een zelfde werkgever blijven functioneren. Uiteraard begrijp ik de huidige economische crisistijden die grote uitdagingen met zich meebrengen zowel voor u als voor mij.
Mijn sterke punten zijn dat ik van aanpakken houd en mijn werk goed kan plannen en organiseren. Dit laatste vind ik vooral van belang om de tijd zo efficiënt mogelijk te besteden. Daarnaast ben ik in mijn werk heel nauwkeurig en dat vind ik in deze functie ook wel noodzakelijk. Verder ben ik zeer gedreven en wil ik mezelf blijven ontwikkelen om later projectleider te worden. In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf zodanig, dat het voor mij een uitdaging is mijn opgedane kennis bij XXX BV te verbreden.
Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.
Tijdens een persoonlijk gesprek zou ik graag mijn verdere carričre plannen uiteen willen zetten.

Graag vermeld ik verdere gegevens in mijn Curriculum Vitae als bijlage van deze brief.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 januari 2015, 17:18
deRobster deRobster is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2015
Berichten: 4
deRobster is on a distinguished road
Standaard

Hieronder wat aanpassingen die ik zou toepassen. Verder is mij niet helemaal duidelijk naar welke functie je solliciteert. In de eerste alinea heb je het over werkvoorbereider, je hebt ervaring als monteur en vervolgens meld je dat je graag projectleider wilt worden.


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zou ik graag willen solliciteren naar de functie van elektrotechnische werkvoorbereider bij uw bedrijf.

Ruim 15 jaar heb ik ervaring in de elektrotechniek zowel in de buitendienst als in binnendienst.Ik ben begonnen bij XXX B.V. als monteur en in de loop der jaren opgeklommen tot leidinggevend monteur. Daarnaast heb ik mijn technische sterkstroom installatie (TSI) MBO niveau 4 afgerond.De laatste 6 jaar ben ik ook op diverse projecten actief geweest als projectleider.

Ik heb met verschillende projectleiders bij diverse werkgevers gewerkt en hier ook veel van geleerd. Hierbij had iedere projectleider zijn eigen manier van werken, communiceren en aansturen. Ik heb hier de sterke punten uitgehaald waarvan ik van mening ben deze te kunnen gebruiken om een goede projectleider te kunnen worden. Ik word heel erg enthousiast wanneer ik bijdrage levert aan de organisatie waar ik voor werk en wanneer ik een belangrijke teamspeler wordt.

Ik ben vasthoudend, netjes en secuur. Mijn sterke punten zijn dat ik van aanpakken houd en mijn werk goed kan plannen en organiseren. Dit laatste vind ik vooral van belang om de tijd zo efficiënt mogelijk te besteden. Ik ben in mijn werk heel nauwkeurig en dat vind ik in deze functie zeker noodzakelijk. Verder ben ik zeer gedreven en wil ik mezelf blijven ontwikkelen om later projectleider te worden.

In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf volledig, ik zet mijn opgedane kennis dan ook graag in om de dienstverlening van XXX BV in topvorm te houden.

Tijdens een persoonlijk gesprek zou ik graag mijn verdere motivatie en cv willen toelichten.

Mijn Curriculum Vitae is als bijlage toegevoegd.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 januari 2015, 21:34
Henk2456
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Werkvoorbereider

Je kunt ook eens in de woningbouw kijken als Werkvoorbereider.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
werkvoorbereider

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solicitatie Werkvoorbereider CCdutch Sollicitatiebrief en cv 2 17 februari 2012 17:00
scheeps/jacht elektrotechniek roy10011 Opleiding kiezen en volgen 0 25 januari 2011 16:38
Sollicitatiebrief werkvoorbereider corporatie, zit een beetje vast dirkteur1972 Sollicitatiebrief en cv 1 27 juni 2009 11:05
Ommezwaai van elektrotechniek naar ICT MikeyM Loopbaanvragen 3 17 mei 2009 10:20
Elektrotechniek Pietersen Opleiding kiezen en volgen 0 27 november 2007 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon