Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2010, 16:07
Mimmers Mimmers is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2010
Berichten: 1
Mimmers is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Sociaal pedagosich Hulpverlener in een verpleeghuis

Hallo

Ik heb een sollicitatiebrief geschreven voor een functie als Sociaal pedagosich Hulpverlener in een verpleeghuis.
Ik zou graag jullie mening horen over de brief.
Alvast bedankt

__________________________________________________ ______
Naam
Adres
Postcode Plaats

Betreft: Vacature Sociaal Pedagogisch Hulpverlener

Geachte Heer/Mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature van Sociaal Pedagogisch Hulpverlener schrijf ik U deze brief. Ik ben zeer enthousiast over deze functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Ik ben in 2008 afgestudeerd van de opleiding SPH op de ***. Vanaf die tijd ben ik werkzaam op twee afdelingen in een verpleeghuis voor dementerende ouderen, een *** (voorheen ***) en een ***. Op deze afdelingen zijn veel wisselingen van bewoners, waardoor ik ervaring heb opgedaan met verschillende vormen en gradaties van dementie. Voornamelijk tijdens mijn stageperiode heb ik ook ervaring opgedaan met het begeleiden van Korsakov cliënten. Ik werk graag samen in een team, maar mede door mijn werkervaring heb ik ook de zelfverzekerdheid om zelfstandig te kunnen werken.

Wat mij in de functie van SPH’er in het bijzonder aantrekt is de combinatie van het begeleiden van de bewoners op de afdeling en de coachende rol binnen het team. Het begeleiden van bewoners ligt mij erg goed en ik krijg daar dan ook veel voldoening uit. Ik heb de creativiteit en innovatie om groepsactiviteiten te kunnen organiseren en begeleiden, en de verantwoordelijkheid om deze tot een goed eind te brengen.

Wat mij zeer aantrekt in de door U geboden baan is de mogelijkheid om in samenwerking met een psycholoog het team te coachen. Ik heb niet veel ervaring in het coachen van collega’s, maar ik zie mijzelf als iemand met een luisterend oor en de vaardigheid om met een objectief oog situaties aan te gaan. Ik heb een realistische kijk en zie dingen graag vanuit verschillende hoeken eer er een conclusie aan te trekken. Ik zou graag meer ervaring op willen doen op het gebied van coachen, en ik zie dat in samenwerking met een psycholoog een goede toekomst hebben.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en leergierigheid een positieve invloed hebben op Uw team? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om U ervan te overtuigen.


Met vriendelijk groet,
..... ......



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Sollicitatiebrief woningcoördinator verpleeghuis Knollie Sollicitatiebrief en cv 1 29 december 2009 18:31
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon