Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 april 2011, 12:53
Fiona Fiona is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 april 2011
Berichten: 1
Fiona is on a distinguished road
Standaard Omscholen naar online marketing, maar dan geen werkervaring bij solliciteren

Beste allemaal,

Ik heb de opleiding Commerciele Economie afgerond en werkervaring in de marketing als marketing coördinator. Echter heb ik de overgang naar Online marketing gemist Offline marketing 'sterft uit' en ik heb geen ervaring in de online marketing. Nu ben ik door middel van een thuisstudie cursus en zelfstudie die kennis up to date aan het brengen. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik dan geen werkervaring heb in online marketing (SEO, SEA en AdWords etc.) De theoretische kennis is dan wel in huis, maar niet de praktijk. In vacatures wordt altijd minimaal 2 jaar ervaring gevraagd voor de functie online marketing medewerker. Ik voldoe dan aan alle functie eisen, maar wordt vervolgens afgewezen op het feit dat ik geen relevante ervaring heb en andere sollicitanten hebben dat wel. Hoe hebben andere omscholers dit probleem opgelost? Ik ben trouwens 29 en moet fulltime werken om mn rekeningen te kunnen betalen. Graag jullie reactie. Bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 juni 2011, 15:38
MariekevdV MariekevdV is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2011
Berichten: 1
MariekevdV is on a distinguished road
Standaard online marketing

Ik zit erover na te denken een thuisstudie te doen:
Online Marketing of Marketing en PR.
Nu lees ik dat jij een opleiding volgt voor Online Marketing.
Mag ik vragen wat je van deze opleiding vindt en waar volg je deze? Is het zwaar, veel stof e.d?