Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 mei 2022, 10:34
plantje plantje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2022
Berichten: 1
plantje is on a distinguished road
Standaard Help: eerste functioneringsgesprek en twijfels

Eind juni heb ik mijn eerste functioneringsgesprek (ooit), maar ik heb twijfels. Het team is enorm leuk, maar het werk is iets waar ik al langer mee worstel.

Een beetje achtergrond info:
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd, hbo communicatie.
Ik twijfelde tijdens de studie al over mijn keuze en ook nu - ik werk nu iets meer dan 1,5 jaar - zijn er met ups en downs twijfels.
Het is veel denkwerk en bijna alleen maar op kantoor, natuurlijk. En dat terwijl ik ook echt een doener ben, en van eropuit gaan houd.

Mijn studie heb ik ondanks twijfels afgemaakt en begon aan mijn eerste baan in citymarketing. Veel te veel verantwoordelijkheid, weinig binding met het kleine aantal collega's (iedereen werkte maar 2 dagen) en er was meer werk dan tijd.
Ook was er door de instabiele situatie van de org. geen functioneringsgesprek langsgekomen. Ik ben ook niet iemand die makkelijk uit zichzelf problemen aankaart.
Na iets meer dan een jaar stress had ik het wel gezien. Áls ik dan ergens over ging stressen, dan in een baan die ik wél nuttig vond.

Ik vond een baan bij een enorm leuk team (zo'n 12 mensen), in een sector die ik belangrijk vind.
Er zijn dingen in mijn baan die ik leuk vind (website onderhouden, stukje CRM systeem, publicaties maken), maar een belangrijke taak waar ik voor een groot deel op aangenomen ben (activiteiten organiseren en binding leden enz) past niet bij me.
Dat is een te chaotisch proces en voor mij lastig te bolwerken (ik heb ADD).

Ik blijf voorlopig graag in het team waar ik nu zit. Leuke collega's vind ik belangrijk en dat vind je niet overal.
Toch zijn er werkzaamheden die mij niet liggen, maar wel belangrijk voor de organisatie.
Binnenkort heb ik een functioneringsgesprek. Hoe zouden jullie dit aanvliegen? Is dit de tijd om het aan te geven? En wat denken jullie dat ik kan verwachten als ik dat doe?

Laatst gewijzigd door plantje; 17 mei 2022 om 10:37 Reden: taalvoutjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twijfels bij gemaakte keuze MatthijsTM Loopbaanvragen 1 24 september 2016 11:49
Mijn eerste baan - twijfels vikky Loopbaanvragen 8 23 november 2012 15:53
Wat te dragen bij eerste gesprek detacheringsbureau willemmaas Sollicitatiegesprek 1 9 april 2012 13:11
Sollicitatiebrief Eerste Autotechnicus BBL w0ut3r Sollicitatiebrief en cv 0 8 november 2010 19:23
Van Flashdeveloper naar Politie - twijfels Skar Loopbaanvragen 3 17 januari 2010 20:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon