Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2011, 21:19
JSB JSB is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 5
JSB is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief parttime administratief medewerkster

Geachte XXX

In de XXX van XXX vond ik uw vacature voor parttime administratief medewerkster. Precies de functie waar ik naar op zoek ben. De professionaliteit en de persoonlijke benadering waarmee u zich profileert spreken me erg aan.

Na de HAVO heb ik anderhalf jaar HBO Fiscale Economie gestudeerd maar daar ben ik voortijdig mee gestopt. Daarna ben ik gaan werken bij een horecagelegenheid in Sassenheim. Hier heb ik lange tijd met veel plezier gewerkt. Nu ben ik na ruim 4 jaar horeca werk toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik zou me graag bij uw bedrijf willen voegen omdat ik altijd een grote interesse heb gehad in fiscale en financiële zaken en om mijn communicatieve instelling beter tot z’n recht te laten komen en te ontwikkelen.

Ik denk dat ik uw team kan versterken omdat ik nauwkeurig ben,graag zelfstandig werk en de drive heb om mezelf te blijven ontwikkelen.
Mijn werkmotto in de horeca: “De kunst van gastvrouwschap is vooruitlopen op de verwachtingen van de gast met als doel deze te overtreffen.” Ik vind het erg belangrijk en leuk om iets voor andere mensen te kunnen betekenen.
Door mijn horeca ervaring ben ik zeer stressbestendig,kan ik goed omgaan met mensen en heb ik geleerd flexibel te zijn.
Ik heb geen 9-17 mentaliteit.
In mijn vrije tijd sta ik graag op de tennisbaan waar ik erg fanatiek kan zijn. Mijn doel is winnen wat het nodige geduld en doorzettingsvermogen van mij heeft gevraagd. Dit zijn kerneigenschappen die dicht bij mij staan en die ik zowel in de sport als op mijn werk vaak gebruik.

Ik hoop uw interesse te hebben gewekt met mijn sollicitatie en spoedig iets van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2011, 20:58
MurronQ MurronQ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 7
MurronQ is on a distinguished road
Standaard

Hallo JSB, ik weet niet of ik op tijd ben of dat je je brief al hebt verzonden.
Nadat ik je brief zag wilde ik toch graag reageren. Je brief is erg duidelijk en enthousiast.

Ik zou denk ik zelf de opleiding die je hebt gevolgd, maar niet afgemaakt, niet vermelden in de brief. Dat staat naar mijn mening negatief. Verder begin je de zinnen vrij vaak met ik. Misschien kun je daar ook even naar kijken.

'Mijn doel is winnen wat het nodige geduld en doorzettingsvermogen van mij heeft gevraagd.' hier zou ik zetten vereist.

Maar goed, ik ben geen deskundige het is meer een gevoel...

Succes met solliciteren!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, graag feedback Lian Sollicitatiebrief en cv 3 6 februari 2011 18:06
Sollicitatiebrief administratief medewerkster graag advis van experts verena Sollicitatiebrief en cv 0 13 september 2008 12:50
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 13:32
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon