Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 juni 2010, 16:54
lelie lelie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2010
Berichten: 5
lelie is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief voor eerste verkoper, alle reacties zijn welkom.

Adres werkgever

Plaats, 30 juni 2010

Betreft; vacature eerste verkoper

Geachte heer XXX,

Tijdens het telefonisch gesprek van dinsdag 29 juni jongstleden heb ik mijn belangstelling kenbaar gemaakt voor de functie van eerste verkoper. Zoals afgesproken stuur ik u hierbij mijn sollicitatiebrief.

Ruim 15 jaar ben ik werkzaam in de horeca en catering als zelfstandig werkend kok, waarvan de laatste 4 jaar bij brasserie XXX. De kennis en ervaring die ik in de afgelopen 15 jaar heb opgedaan zie ik als een goede basis voor deze functie. Uw organisatie ken ik als een dynamisch bedrijf met een aantrekkelijke werkomgeving en carričre mogelijkheden.

In de foodbranche, waar klantencontact, voedselbeleving en service een belangrijke rol spelen, voel ik mij in thuis. Ik voel me betrokken bij mensen en lever graag een bijdrage aan het welbevinden van mensen.
In mijn huidige baan bij XXX ben ik werkzaam als kok, in mijn functie heb ik veel te maken met plannen, organiseren, heb telefonisch contact met leveranciers en gasten. Het is mijn werkgebied van belang om accuraat, representatief en stressbestendig te werken.
In mijn werk als kok heb ik de nodige ervaring opgedaan in de combinatie met dranken en spijzen.
Zelf heb ik interesse in wijnen en ga af en toe naar wijnproeverijen.

De ervaringen die ik heb opgedaan in mijn loopbaan hebben ertoe bijgedragen dat ik kwaliteiten heb kunnen ontwikkelen als een gevoel voor verantwoordelijkheid, een
servicegerichte houding en goede communicatieve eigenschappen.
Tot slot heb ik veel discipline, beschik over flink stuk ambitie, neem het initiatief en
ben niet bang voor hectische momenten. Met mijn gemotiveerde en enthousiaste houding kom ik graag deze vacature bij u vervullen.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,


Adres werkzoekende

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie voedingsassistent, alle reacties zijn welkom lelie Sollicitatiebrief en cv 2 3 maart 2010 10:59
Welke beroepen passen bij mij? Ideeën gevraagd... alle suggesties zijn welkom! Elle Loopbaanvragen 8 16 oktober 2009 14:28
Eerste open sollicitatie; alle tips zijn welkom! fs259 Sollicitatiebrief en cv 2 23 juni 2009 20:27
Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom! appie Sollicitatiebrief en cv 18 14 januari 2009 22:57
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon