Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juli 2009, 19:03
Hildaholics Hildaholics is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2009
Berichten: 1
Hildaholics is on a distinguished road
Standaard Sollicatiebrief actrice

2009-07-10
Hilde VERHELST
Pastoriestraat 29
8820 TORHOUT

Handtheater
De Wittenkade 63
1052 AD Amsterdam

Sollicitatie actresse


Geachte heer/ mevrouw


Graag wil ik me even aan u voorstellen. Mijn naam is Hilde Verhelst, ik ben 25 jaar en woonachtig te Torhout (België). Via deze weg wil ik me graag kandidaat stellen voor actrice bij Handtheater als u toeval een plaats over hebt.

In 2004 behaalde ik mijn diploma 7e kantooradministratie en gegevensbewerking in het VHSI te Brugge en heb op diverse stageplaatsen een goed administratief inzicht en sterke communicatieve vaardigheden verworven. Financiële en boekhoudkundige taken schrikken me niet af en ik ben vertrouwd met diverse computerprogramma's. Bovendien heb ik sinds vorig jaar een bachelordiploma kleuteronderwijzeres, behaald aan de Katho Tielt, op zak. Als leraar en vrijwilliger hou ik ervan om met kinderen projecten en themaweken op te zetten, en ik kan originele activiteiten met kinderen uitwerken en organiseren. Dit jaar heb ik een internationale leiderschapscursus voor dove mensen in Denemarken gevolgd, waarbij ik een creatief toneelproject in Indië gedaan heb. Netwerken en buitenlandse projecten voltooien zijn zeker voor mij weggelegd.

Ik ben actief in een dovengemeenschap.
Vroeger heb ik veel toneel gespeeld. Van kleinsaf tot nu ben ik zo gepassioneerd aan theater en poëzie. Momenteel werk ik nu een dvd met 15 verschillende versjes voor kinderen. In mijn CV vind u alles wat ik gedaan heb in mijn verleden tijd. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij ik zowel zelfstandig als in team kan spelen. Ik kijk er naar uit om mijn kennis te kunnen toepassen om de doelstellingen van uw theater te helpen.

Ik hoop dat mij de kans wordt geboden mijn kandidatuur in een persoonlijk onderhoud te bekrachtigen.

Met oprechte hoogachting

Hilde Verhelst


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon