Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 februari 2008, 18:57
Feike76 Feike76 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 1
Feike76 is on a distinguished road
Standaard Wie werpt een frisse blik op mijn sollicitatiebrief?

Graag zou ik een frisse kijk willen op mijn sollicitatiebrief.
Ik ben totaal geen schrijver maar hoop dat ik op deze manier iets verder te kunnen komen met goede tips.
Eind datum sollicitatie 10 feb.

Huidige werkzaamheden, ik run een bandenzaak werkzaamheden zijn montage / demontage banden en verkoop
Van aluminium velgen.{ deze zaak zal niet lang meer bestaan gezien de financiële situatie van mijn werkgever}

overige ervaring:
- 9 jaar ervaring als automonteur / verkoper { laatste 3 jaar de zaak gerund }
- Geen opleiding als monteur gevolgd, maar word niet gevraagd voor deze functie.

X
X
X

X
X
X

Dit betreft een functie als caravan monteur. vacaturekrant.nl Leeuwarden.


T.a.v. De heer ……….

Betreft:

Leeuwarden, ………….


Geachte heer …………,

Mijn motivatie om op uw vacature te reageren? Deze functie vraagt om frisse, creatieve kijk op
technische problemen en lost deze vakkundig en servicegericht op.

De functie caravan monteur spreekt mijn om meerder redenen aan. De eerste reden, is dat de functie mijn inziens
zeer goed aansluit op mijn werkverleden en huidige functie. Zoals u in mijn curriculum vitae terug kunt vinden,
heb ik in het verleden als automonteur en verkoper gewerkt, en doe ik momenteel werkzaamheden als bandenmonteur,
verkoper. Ook verdere scholing tot gediplomeerd monteur spreekt mij zeer aan in deze functie.

Creatief en vakkundig te werk gaan behoord tot mijn kwaliteiten, in het verleden heb ik met succes technische
Problemen creatief en servicegericht weten op te lossen en dit gaf mij een frisse blik voor de volgende klus.
Voor mij is dit dan ook de functie waar ik me helemaal in thuis zal voelen, gezien de mogelijkheden en afwisseling binnen uw bedrijf. In een team creatief te werk gaan is voor mij perfect dan ook de perfecte baan!

Verder weet ik het ff niet?






Vol creativiteit te invulling van uw functie, in hoopvolle afwachting op uw uitnodiging ter overtuiging,


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 februari 2008, 19:17
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Wie werpt een frisse blik op mijn sollicitatiebrief?

Hoi Feike,
Ik heb het een en ander veranderd. Kun je hier iets mee?


Beste heer x,

De functie van caravanmonteur vraagt om een frisse, creatieve kijk op technische problemen en natuurlijk een vakbekwaam persoon die deze oplost. Aangezien creativiteit en vakmanschap tot mijn kwaliteiten behoren, zou ik graag uw team versterken.

De functie van caravanmonteur spreekt mij om meerdere redenen aan. Ten eerste sluiten de taken zeer goed aan op mijn werkverleden en huidige functie. Ik werk al 9 jaar als als automonteur en verkoper. Bovendien run ik sinds 3 jaar [naam van het bedrijf?]. Ten tweede spreekt de mogelijkheid om een opleiding tot gediplomeerd monteur te volgen mij erg aan.

[En dan zou ik hier nog iets over het bedrijf zeggen: Bijv. dat je er wel eens geweest bent of het kent of er positieve verhalen over gehoord hebt.]
Gezien de mogelijkheden en afwisseling binnen uw bedrijf, lijkt het me een werkplek waar ik me prima thuis zal voelen. Met mijn jarenlange ervaring, verwacht ik een goede aanvulling te zijn op uw team.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon