Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2007, 11:34
DorienS's schermafbeelding
DorienS DorienS is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 3
DorienS is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste.. mijn inspiratie is op !

Hallo !
Ik loop vast.. ik heb uit verschillende brieven van hier wat tekst gehaald, maar ik kan het niet echt kloppend maken ofzo.. Wie heeft nog tips/opmerkingen??


Geachte heer/mevrouw,

Toen ik uw advertentie las op de site van Dagblad van het Noorden dacht ik, dat is iets voor mij. Ik zal u vertellen waarom.

Alles in uw advertentie spreekt mij eigenlijk aan. En het sluit goed aan op mijn werkervaring. Met mensen omgaan, telefoneren, met de pc omgaan, post behandelen. Ik kon helaas niet bij mijn vorige werkgever parttime aan het werk. Vandaar mijn zoektocht naar wat anders. Uw advertentie viel mij ook op, omdat de branche mij erg boeit.

Ik ben zeer vaardig met de computer, en Microsoft Office, waar u ook naar vraagt in uw advertentie. Door mijn nieuwsgierigheid leer ik makkelijk om te gaan met nieuwe administratieve processen.
Mijn kwaliteiten zijn accuratesse, leergierig, flexibel, ik bezit verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandigheid. Hoewel ik ook prima kan werken in teamverband. Verder ben ik collegiaal, klantvriendelijk, altijd vrolijk, representatief en stressbestendig.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 februari 2007, 17:10
DorienS's schermafbeelding
DorienS DorienS is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 3
DorienS is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste.. mijn inspiratie is op !

26 x bekeken maar 0 x gereageerd.. *snif* issie zo slecht??

Nouja, hij is nu de deur al uit, met wat kleine aanpassingen.

Groetjes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 februari 2007, 22:49
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste.. mijn inspiratie is op !

Hoi Dorien,

Jouw brief vind ik wat gejaagd overkomen. Snel een brief in elkaar zetten, daarna snel om commentaar vragen, en als dat niet in jouw snelheid becommentarieerd wordt, snel die brief eruit.

Wat ik je wil aanraden is om eens pas-op-de-plaats te maken. Overdenk eens wat je wilt zeggen in je brief en zet dat eens in steekwoorden per alinea. Maak er dan een brief van waarin je per alinea een onderwerp hebt. (waarom jij, waarom dat bedrijf, je competenties, wat het bedrijf bij jou toevoegt en andersom, enz........)

Daarna plaats je de brief nog eens om door ons te laten lezen en van opbouwende kritiek te voorzien.
PAS DAN heb je een goede basisbrief om te solliciteren.

Ik wil niet zeggen dat je nu alles wat je hebt in de prullenbak kunt gooien, nee er staan wel basiselementen in die je zeker kunt gebruiken.

Ik hoop dat ik je wat op weg heb geholpen.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 14:11
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 13:06
Beoordeel AUB mijn sollicitatiebrief LaMa Sollicitatiebrief en cv 1 13 september 2006 11:51
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 09:52
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 09:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon