Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2008, 23:10
Ismay Ismay is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 2
Ismay is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopster modewinkel

Mag ik jullie tips en/of adviezen over mijn brief.

Betreft: sollicitatie naar de functie van verkoopster..........


Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik reageren op uw vacature van verkoopster.

De fashionwereld heeft mijn interesse gewekt, doordat ik twee jaar als verkoopster in de lingerie-, nacht- en badmode heb gewerkt. Waarvan een jaar met bruidsmode. Dit heb ik met veel plezier gedaan. Nu lijkt het mij nog geweldig om mijn ervaring te mogen uitbreiden met stylingmode van ........... Werken met verschillende trends en kledingstukken onder een dak.

Het geeft mij een goed gevoel dat klanten tevreden de winkel verlaten. Door het verlenen van aandacht, het geven van goede service en het adviseren van modetrends. Het respectvol omgaan met schaamtegevoelens en/of lichamelijke beperkingen is aan mij toevertrouwd. Omdat iedere klant dus weer anders is, vind ik het werken in de winkel afwisselend en leuk.

Indertijd als filiaalleidster in een drogisterij hield ik mij bezig van het verzorgen van de winkel tot het presenteren van producten, bestellen en winkeladministratie. Werken in de detailhandel is mij dan ook bekend.

Voor verdere details betreffende mijn werkzaamheden en persoonlijke gegevens wil ik u verwijzen naar mijn curriculum vitae.

Ik hoop uw belangstelling gewekt te hebben en mij voor een gesprek uitnodigt.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 oktober 2008, 17:06
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopster modewinkel

Dag Ismay,

Met groen heb ik wat aanpassingen in de zinsopbouw van je brief gemaakt, zodat de brief wat beter loopt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ismay Bekijk bericht
Betreft: Sollicitatie verkoopster ........

Geachte heer/mevrouw,

De fashionwereld heeft mijn interesse gewekt, doordat ik twee jaar als verkoopster in de lingerie-, nacht- en badmode heb gewerkt, waarvan een jaar met bruidsmode. Dit heb ik met veel plezier gedaan. Het lijkt mij geweldig om mijn ervaring te mogen uitbreiden met stylingmode van ........... Werken met verschillende trends en kledingstukken onder een dak. Graag wil ik reageren op uw vacature van verkoopster.

Het geeft mij een goed gevoel dat klanten tevreden de winkel verlaten door het geven van aandacht, het verlenen van goede service en het adviseren van modetrends. Het respectvol omgaan met schaamtegevoelens en/of lichamelijke beperkingen is aan mij toevertrouwd. Omdat iedere klant weer anders is, vind ik het werken in de winkel leuk en afwisselend.

Als filiaalleidster in een drogisterij hield ik mij bezig met het verzorgen van de winkel en presenteren van producten tot bestellen en verzorgen van de winkeladministratie. Werken in de detailhandel is mij dan ook bekend. Voor verdere details betreffende mijn werkzaamheden en persoonlijke gegevens wil ik u verwijzen naar mijn curriculum vitae.

Ik hoop uw belangstelling gewekt te hebben en dat een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek zal volgen.

Met vriendelijke groet,
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 oktober 2008, 01:14
Ismay Ismay is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 2
Ismay is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopster modewinkel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ri@nne Bekijk bericht
Dag Ismay,

Met groen heb ik wat aanpassingen in de zinsopbouw van je brief gemaakt, zodat de brief wat beter loopt.
Rianne, bedankt voor je aanpassingen Ik zal het toepassen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopster Lianne00 Sollicitatiebrief en cv 2 4 mei 2007 15:38
Sollicitatiebrief verkoopster Juwelier Mathilde Sollicitatiebrief en cv 0 12 april 2007 15:23
Sollicitatie naar verkoopster smant Sollicitatiebrief en cv 7 15 februari 2007 15:03
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel essie Sollicitatiebrief en cv 0 9 november 2006 15:45
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel Lilmissindo Sollicitatiebrief en cv 4 10 januari 2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon