Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 mei 2006, 15:12
mirabella mirabella is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 1
mirabella is on a distinguished road
Angry Sollicitatiebrief stageplaats, graag commentaar of suggesties

x
x

Betreft: Stage

x, 1 mei 2006

Geachte Heer/Mevrouw,

Momenteel ben ik derde jaarsstudent aan de MBO opleiding VRPC in x. Graag zou ik willen solliciteren naar een stageplaats binnen uw bedrijf.

Volgend schooljaar wordt er van ons verwacht op een stage periode van ongeveer 5 maanden te lopen. Dit is mijn tweede stage periode. Naar dat ik met mijn klasgenoot heb gesproken die momenteel bij U stage loopt vond ik U bedrijf erg interessant. Vooral omdat U verschillende werkzaamheden van het vak onder 1 bedrijf heeft.

Ik zou graag mij brief bij een gesprek nader toe lichten en ook zou ik u wat werk kunnen laten zien.

Met vriendelijke groeten,
x


HARTELIJK DANK ALVAST X-jes Mier

Laatst gewijzigd door mirabella; 2 mei 2006 om 23:41 Reden: - Hij pakt de spaties en enters niet die er in horen.Probeer hem onder een windows pc te veranderen.Zit nu op firefox op een mac..ligt daar waarschijnlijk aan..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 mei 2006, 21:22
adri adri is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 6
adri is on a distinguished road
Lightbulb Re: Sollicitatiebrief,graag commentaar of suggesties

beste mirabella...
volgnes mij is t beter om te weten naar wie je schrijft (t.a.v) maar als je t niet weet dan maar heer, mevrouw(kleine letters)
ik heb een paar veranderen in gemaakt wat t beste blijft.. hoop dat ik je van hulp heb gebracht.

[FONT=Verdana]x
x [/FONT]

[FONT=Verdana]
x, 1 mei 2006 (beter voor betreft)

Betreft: Stage

Geachte heer/mevrouw,

Als derdejaarsstudent aan de MBO opleiding VRPC ( je denkt toch niet dat hij gaat raden wat dat betekent?? Schrijf t achter haakjes voluit) van (school x) krijgen we de kans om kennis te maken met een werkomgeving. Graag zou ik willen solliciteren naar een stageplaats binnen uw bedrijf.

Volgend schooljaar wordt er van ons verwacht een stage periode van ongeveer 5 maanden te lopen( je moet ook zeggen van welke maanden t/m welke maanden). Dit is mijn tweede stage periode. Nadat ik met mijn klasgenote heb gesproken die momenteel bij U ( u met kleine letter.. hij is toch geen God!!) stage loopt vind ik uw bedrijf erg interessant. Vooral omdat U verschillende werkzaamheden van het vak onder 1( voluit) bedrijf heeft.

Ik zou graag mij brief bij een gesprek nader toe lichten en ook zou ik u wat werk kunnen laten zien.
(voor deze laatste alinea zou ik beter zetten: ik verzoek u vriendelijk voor mij te willen onderzoeken of er bij uw bedrijf een stage plaats voor mij beschikbaar is. Graag zou ik de door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakinggesprek, waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.)[/FONT]

[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]
Met vriendelijke groeten,
x


HARTELIJK DANK ALVAST X-jes Mier (voor wie bedoel je dit.. lezers of voor t bedrijf?? Als je voor t bedrijf is liever weghalen.. en schrijf je onder je naam: [/FONT]

[FONT=Verdana]bijlage: cv)[/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Nog iets.. je moet je meer motiveren.. waarom je daar zou willen werken.. omdat je vriendin zei dat t leuk was?? Hmm.. lijkt me geen goeie motivatie!! Bedenk iets positiever..[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Groetjes adrii[/FONT][/SIZE]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief stageplaats contingent beheer Thomas Cook. Graag commentaar Atje Sollicitatiebrief en cv 4 8 maart 2007 12:10
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon