Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 oktober 2006, 19:42
Claudia_1979 Claudia_1979 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 16
Claudia_1979 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent accountant

Ik wil graag een trainingsproject doen, maar vind het erg moeilijk om een brief hiervoor op te stellen. Het gaat om een training voor accountant waarbij je ook een opleiding krijgt. Willen jullie eens kijken?

xxx
xxx
xxx

Hengelo, xxxxxxx

xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geachte mevrouw Van ,

Met grote belangstelling las ik op de internetsite van vacaturebank uw oproep naar aankomend Assistent Accountant.

De reden van mijn sollicitatie is dat ik het erg leuk vind om dingen te leren en mijzelf graag wil blijven ontwikkelen. De accountancy heeft mij altijd al getrokken. Dit zou een prachtige kans voor mij zijn om een echt vak te leren.

In de door u gevraagde capaciteiten herken ik mijzelf. Zo heb ik het VWO met goed gevolg afgesloten. (Bedrijfs)economie heb ik ervaren als een erg leuk vak, niet alleen omdat het steeds verandert qua wetten en conjunctuur en dergelijke, maar ook omdat ik erg goed ben met getallen. Ik kan mijzelf omschrijven als een leergierig persoon met een commerciële instelling. Ik heb zeer goede communicatieve vaardigheden opgedaan in mijn vorige werk als medewerker klantenservice KPN vaste telefonie.

Voor verdere gedetailleerde achtergrond informatie verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae.

Indien u ook van mening bent dat mijn kwaliteiten en ervaring een meerwaarde kunnen betekenen, dan zie ik met vertrouwen uw uitnodiging voor een nadere kennismaking tegemoet.

Hoogachtend,

xxxxxxxxxxxx
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carrieretijger.doc‎ (24,5 KB, 701x gelezen)

Laatst gewijzigd door René; 3 oktober 2006 om 18:24 Reden: opmaakcodes van Word verwijderd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 oktober 2006, 18:23
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent accountant

Citaat:
De reden van mijn sollicitatie is dat ik het erg leuk vind om dingen te leren en mijzelf graag wil blijven ontwikkelen. De accountancy heeft mij altijd al getrokken. Dit zou een prachtige kans voor mij zijn om een echt vak te leren.
Hier zou ik nog even aan sleutelen. Deze motivatie is erg vanuit jezelf geschreven. Sterke punten die de werkgever meer zouden kunnen aanspreken zijn bijvoorbeeld:
  • Ik kan goed zelfstandig werken, pak nieuwe dingen snel op en heb weinig begeleiding nodig.
  • Ik ben nieuwsgierig en wil mijzelf graag blijven ontwikkelen.
  • Ik wil werken en leren graag combineren.
Een paar taaldingetjes
  • internetsite -> website
  • uw oproep naar -> uw oproep voor een ...
  • Ik kan mijzelf omschrijven als -> Ik ben ...
  • achtergrond informatie -> achtergrondinformatie (samenstelling aaneen)
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2008, 13:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent accountant

ik vind dit echt een goede brief. ik denk dat je met deze brief zeker reacties zult krijgen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatie Junior Assistent Accountant AA Danny Sollicitatiebrief en cv 8 15 april 2006 20:38
open sollicitatiebrief (assistent) makelaar zizazonnebloem Sollicitatiebrief en cv 4 12 januari 2006 09:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon