Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 juni 2015, 22:15
dennis1990 dennis1990 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2015
Berichten: 2
dennis1990 is on a distinguished road
Standaard Uitgenodigd voor een 2e gesprek

Hallo mensen,

Vandaag ben ik uitgenodigd een een tweede sollicitatiegesprek.
Ik ben vergeten om te vragen wat het doel van dit gesprek is. Beetje dom uiteraard!
Vandaar dat ik hier even vraag naar ervaringen van andere mensen.

Telefonisch is aangegeven dat indien dit gesprek goed verloopt, ik direct na het gesprek het contract mag tekenen. Tevens moet ik ook direct al mijn ID kaart en bankpas meenemen. (Dit voor kopieën ga ik van uit.)
Het gaat om een functie als club manager van een grote sportschool keten, er is ook gevraagd om voor dit gesprek even langs te gaan op een andere vestiging voor een rondleiding etc.
Ik ben de hele middag al bezig met voorbereidingen, ik vraag me echter alleen af in hoeverre dit nog een gesprek zal zijn over of ik de juiste persoon ben voor de functie?
Dit omdat is aangegeven dat ik direct het contract mag tekenen als het gesprek goed verloopt, ik heb het idee dat dit ook al het gesprek is over de eventuele arbeidsvoorwaarden.

Tips en reacties worden op prijs gesteld!

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 juni 2015, 22:37
René's schermafbeelding
René René is nu online
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1990 Bekijk bericht
Vandaag ben ik uitgenodigd een een tweede sollicitatiegesprek.
Ik ben vergeten om te vragen wat het doel van dit gesprek is.
Normaliter is dat inderdaad het gesprek over de arbeidsvoorwaarden.

Citaat:
Telefonisch is aangegeven dat indien dit gesprek goed verloopt, ik direct na het gesprek het contract mag tekenen.
En wanneer was je van plan te lezen wat je getekend hebt? Zijn de afspraken van het 2e gesprek erin verwerkt?

Gebruikelijk is dat het contract na het 2e gesprek wordt toegestuurd.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 juni 2015, 22:43
dennis1990 dennis1990 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2015
Berichten: 2
dennis1990 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door René Bekijk bericht
Normaliter is dat inderdaad het gesprek over de arbeidsvoorwaarden.



En wanneer was je van plan te lezen wat je getekend hebt? Zijn de afspraken van het 2e gesprek erin verwerkt?

Gebruikelijk is dat het contract na het 2e gesprek wordt toegestuurd.
Daar heb je een goed punt, dit is de eerste keer dat ik te maken heb met een 2e sollicitatiegesprek.

Op dit moment ga ik er stiekem al een beetje van uit dat ik ben aangenomen. Het eerste gesprek was direct al met de eigenaar van de keten en het gesprek liep erg goed en er was direct een klik.
Momenteel ben ik gewoon werkend maar ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging, deze baan is de perfecte volgende stap hiervoor.

Uiteraard bereid ik me goed voor maar ik begrijp dus dat ik voor een groot gedeelte er al van uit mag gaan dat ik ben aangenomen?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juni 2015, 15:54
René's schermafbeelding
René René is nu online
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1990 Bekijk bericht
ik begrijp dus dat ik voor een groot gedeelte er al van uit mag gaan dat ik ben aangenomen?
Ik heb de indruk dat je daar zelf nogal naartoe redeneert. Ik heb dat in ieder geval niet willen suggereren.

Je bent pas aangenomen als je na het tweede gesprek een contract hebt ontvangen, dat goed hebt nagelezen, het ermee eens bent en het ondertekend retour stuurt.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een week na goed verlopen sollicitatiegesprek nog niets gehoord over 2e gesprek jeffrey83 Sollicitatiegesprek 6 23 december 2012 20:58
Uitgenodigd voor 2e gesprek! emerald300 Sollicitatiegesprek 11 16 juli 2010 00:22
Idee voor tweede gesprek: slim of een afknapper? JoyceW Sollicitatiegesprek 5 5 oktober 2009 09:48
tweede gesprek...wie kan mij adviseren!? Joy1986 Sollicitatiegesprek 1 19 september 2008 17:06
ik ben uitgenodigd voor een gesprek maar net in die tijd op vakantie Suzels Sollicitatiegesprek 1 9 augustus 2006 13:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon