Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2013, 14:57
jedediah jedediah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2013
Berichten: 4
jedediah is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Vac. Junior Financieel Medewerker

Rheden, 17 oktober 2013

Betreft: Vacature Junior Financieel Medewerker


Geachte mevrouw Trompen,


Met veel interesse heb ik uw advertentie gelezen op de website van Indeed.nl hierbij geeft u aan opzoek te zijn naar een junior financieel medewerker, parttime. Met belangstelling zou ik me kandidaat willen stellen voor deze functie.

Na mijn afgeronde mbo opleiding als financieel administratief medewerker, ben ik de laatste 3,5 jaar, fulltime werkzaam geweest in de branche detailhandel. Na mijn opleiding kon ik direct aan de slag bij een pas geopend ‘bestseller’ winkel in de binnenstad van Arnhem.

Tijdens mijn aanstelling heb ik zorg gedragen voor het opzetten en uitvoeren van de administratie, volgens de voorschriften van de onderneming, hierbij ging ik zorgvuldig, secuur en ordelijk te werk en dat resulteerde zich in een overzichtelijke administratie. Zoals mijn referentie kan beamen, werkte ik zelfstandig en heb ik weinig toezicht nodig. Ik werk nauwkeurig en ben georganiseerd. Verder ben ik iemand die anderen graag helpt, Ik luister altijd goed naar wat iemand nodig heeft en help vervolgens met het oplossen van het probleem.

Door mijn ruime werkervaring als administratief medewerker bij een kledingwinkel ben ik bekend met alle facetten van een bedrijfsadministratie. Mijn ervaring in de automatisering heb ik tijdens mijn werk/opleiding/stage opgedaan. Daarnaast beschik ik over goede sociale en communicatieve eigenschappen en weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties. Ik ben gewend om zelfstandig allerlei werkzaamheden aan te pakken.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek, zodat ik mijn motivatie en ervaring kan toelichten. Voor verdere informatie en achtergronden van mij verwijs ik u naar curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 november 2013, 21:09
Anne1986 Anne1986 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 4
Anne1986 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jedediah Bekijk bericht
Rheden, 17 oktober 2013

Betreft: Vacature Junior Financieel Medewerker


Geachte mevrouw Trompen,


Met veel interesse heb ik uw advertentie gelezen op de website van Indeed.nlplaats hiertussen een komma of 'en' hierbij geeft u aan op zoek een spatie tussen 'op' en 'zoek' te zijn naar een junior financieel medewerker, parttime. Met belangstelling zou ik me kandidaat willen stellen voor deze functie.

Na mijn afgeronde mbo-opleiding als financieel administratief medewerker ben ik de laatste 3,5 jaarheb hier twee komma's weggehaald. fulltime werkzaam geweest in de branche detailhandel. Na mijn opleiding kon ik direct aan de slag bij een pas geopend ‘bestseller’ winkel in de binnenstad van Arnhem.

Tijdens mijn aanstelling heb ik zorg gedragen voor het opzetten en uitvoeren van de administratie, volgens de voorschriften van de onderneming, hierbij ging ik zorgvuldig, secuur en ordelijk te werk en dat resulteerde zich in een overzichtelijke administratie. probeer deze zin op te delen in twee zinnen. Zoals nu leest het erg lastig. Zoals mijn referentie kan beamen, werkte ik zelfstandig en heb ik weinig toezicht nodig. Ik werk nauwkeurig en ben georganiseerd. Verder ben ik iemand die anderen graag helpt, of .?Ik luister altijd goed naar wat iemand nodig heeft en help vervolgens met het oplossen van het probleem.

Door mijn ruime werkervaring als administratief medewerker bij een kledingwinkel ben ik bekend met alle facetten van een bedrijfsadministratie. Mijn ervaring in de automatisering heb ik tijdens mijn werk/opleiding/stage opgedaan. Daarnaast beschik ik over goede sociale en communicatieve eigenschappen en weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties. Ik ben gewend om zelfstandig allerlei werkzaamheden aan te pakken.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek, zodat ik mijn motivatie en ervaring kan toelichten. Voor verdere informatie en achtergronden van mij verwijs ik u naar curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
Ik heb wat grammaticale dingen aangepast. Wat betreft inhoudelijk vind ik het een fijne brief maar ik heb weinig kaas gegeten van STAR en AIDA.

Dit is mijn eerste aanpassing zo via 'citeren' dus hoop dat het gelukt is en dat je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief onthaalbediende/administratief medewerker eefje2 Sollicitatiebrief en cv 2 18 augustus 2012 22:25
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon