Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 april 2013, 17:17
annabel234 annabel234 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 1
annabel234 is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief gz-plek

zouden jullie willen reageren op deze brief? ik ben erg benieuwd. heb het idee dat er nog veel aan verbeterd kan worden en heb nog weinig ervaring met sollicitatiebrieven, dus schiet maar!!

------------------

Ik ben erg enthousiast over de opleidingsplaats van .... Dit komt doordat ik naar mijn idee goed in het profiel pas en daarom graag bij ... wil werken.

Sinds jonge leeftijd weet ik dat ik op een professionele manier kinderen en jongeren wil helpen. Klinische ontwikkelingspsychologie was voor mij daarom de goeie studierichting. Naast mijn middelbare school en studie heb ik altijd met kinderen, jongeren en jong-volwassenen gewerkt, zowel vrijwillig als professioneel. Hierdoor zag ik in de dagelijkse praktijk waarover ik in de collegebanken leerde; de (ab)normale ontwikkeling van veel verschillende kinderen en jongeren en hun systemen.

Naast mijn enthousiasme voor de praktijk ontwikkelde ik tijdens mijn studie een affiniteit voor de wetenschappelijke kant van de geestelijke gezondheidszorg. Hierdoor koos ik extra vakken van de onderzoeksmaster en heb ik enthousiast gewerkt als onderzoeksassistent. ...biedt naar mijn idee een behandelaanbod dat bij deze interesse aansluit.

Dankzij mijn werkzaamheden heb ik ervaring opgedaan met het werken met verschillende soorten problematiek (bijvoorbeeld eetstoornissen, ADHD en licht verstandelijke beperkingen) en heb ik uiteenlopende taken/functies gehad (zoals (groeps)therapie geven en intakes doen, zie curriculum vitae). Door deze ervaringen heb ik geleerd om samen te werken in multidisciplinaire teams, kan ik zelfstandig werken, ben ik creatief en ben ik gewend aan supervisie.

.... is een organisatie waarin ik me hoop te mogen ontwikkelen.

Graag kom ik mijn brief in een gesprek toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2013, 08:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Nette brief, maar ik mis de motivatie waarom je precies bij dat bedrijf wil werken?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 april 2013, 08:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Nette brief, maar ik mis de motivatie waarom je precies bij dat bedrijf wil werken? Het is nu nog niet duidelijk wat je zo aantrekt in deze vacature.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 april 2013, 13:44
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Hallo Annabel,

Lees je even de forumregels? Met name punt twee

Volgens de etiquette mag je een brief nooit met Ik beginnen - dat wordt als uitermate onbeleefd ervaren. Er zijn zelfs mensen die stellen dat je eigenlijk geen enkele zin met 'ik' mag laten beginnen in een brief.

Verder moet je je brief nog eens kritisch nalezen op spreektaal vs. schrijftaal. (Bijvoorbeeld goeie vs. goede.) Ook lijkt het nu alsof naast het gebouw van je middelbare school met jongeren hebt gewerkt wat toch wel erg klinkt als kussen in het fietsenhok.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief opleidingsplaats HBO Verpleegkunde moniek1990 Sollicitatiebrief en cv 4 21 februari 2011 15:57
Sollicitatiebrief naar een stageplek tombonac Sollicitatiebrief en cv 3 4 juni 2009 18:09
Sollicitatiebrief duaal plek HBO-V. Graag commentaar Jefke Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2008 00:57
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon