Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 mei 2009, 23:05
Jack Jack is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 december 2008
Berichten: 4
Jack is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief planner

Zouden jullie mijn sollicitatiebrief willen nazien.
Het is voor mij al weer heel wat jaren geleden dat ik een sollicitatiebrief hebt geschreven. De brief gaat per email. Mijn dank is groot.


Geachte heer/mevrouw,

.... 28 mei 2009


Betreft: vacature Planner vacaturenummer: ......

Hierbij wil ik graag solliciteren naar de vacature van “Planner” die ik op de internetsite van ”Werken bij de Overheid” heb gezien.

Deze functie spreekt mij zeer aan omdat de werkzaamheden die geboden worden zoals; overzicht houden op lopende projecten,
urenbesteding, uitbesteed werk, inzet van medewerkers, plannen van diverse werkzaamheden en adviseren.

Deze werkzaamheden behoren al tot mijn dagelijkse werkzaamheden in de functie als hoofd service bij mijn huidige werkgever,
een installatie technisch bureau te ..................
Sinds 2005 ben ik verantwoordelijk voor de gehele service afdeling en is kwalitatief dienstverlenen mij niet vreemd.

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Een baan waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen tot het niveau waar ik naar streef.

U kunt van mij een verantwoordelijke, resultaat, service gerichte, enthousiaste, flexibele en gemotiveerde medewerker verwachten.
Zelfstandig functioneren gaat mij erg goed af, evenals het functioneren in teamverband.

Mijn pluspunten zijn goede contactuele eigenschappen, gedrevenheid, stressbestendigheid en leergierigheid.
Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen te volgen.

In het bijgesloten curriculum vitae vindt u een overzicht van mijn achtergrond en werkervaring.

Graag kom ik in aanmerking voor een gesprek, en eventuele vragen beantwoord ik graag.


Hoogachtend,

J........
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 mei 2009, 16:33
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief planner

Hoi Jack,

Van een dergelijke brief gaan er dertien in een dozijn. Met andere woorden, er is niets opvallends aan. Op de website van de organisatie staat vast wel een missie en/of visie en/of iets over werken bij de organisatie. Als je daaruit aspecten haalt die je aanspreken en een combinatie maakt met jouw kwaliteiten en dat verwerkt in een paar zinnen, dan heb je een goede binnenkomer.

In een goed opgesteld CV krijgt de werkgever al een aardig beeld van taken die je verricht hebt. Een korte profielbeschrijving op je CV is een waardevolle toevoeging die de werkgever ook een beeld geeft over jou als persoon. Alles wat in je CV staat kun je in de brief achterwege laten. In plaats daarvan kun je in de brief aanvulling geven op je CV op zaken die belangrijk zijn voor de functie en die je voor het voetlicht wilt brengen.

Bijvoorbeeld:
Kwalitatief dienstverlenen, .................................................. .enz. Als gedreven stressbestendige professional solliciteer ik dan ook graag naar de functie van planner bij .................

Ik beschik over ervaring met .................................................. Ik kan............................................... .. Daarnaast maak ik mij nieuwe taken snel eigen en leer ik graag.

In het bijgesloten curriculum vitae vindt u een kort overzicht van mijn achtergrond en werkervaring. Verder ben ik benieuwd wat ......................... als werkgever te bieden heeft. Een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek zie ik met belangstelling tegemoet.

Dus even opnieuw beginnen en wat meer kracht in je brief leggen.
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 mei 2009, 17:01
Aleksandra Aleksandra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Berichten: 5
Aleksandra is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief planner

Hoi Jack en Rianne,

1 klein puntje nog: het is het bijgevoegde of het ingesloten curriculum vitae. Bijgesloten is een contaminatie en daarom zou ik het niet gebruiken.

Groet,
Aleks
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 mei 2009, 23:36
Jack Jack is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 december 2008
Berichten: 4
Jack is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief planner

Bedankt voor jullie reactie, ik ga met jullie adviezen direct aan de slag.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Sollicitatiebrief Planner Contactcenter anbr09 Sollicitatiebrief en cv 1 28 december 2008 18:45
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon