Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2007, 12:19
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2007
Berichten: 4
verotje1984 is on a distinguished road
Standaard hoe schrijf je een motitvatiebrief

wie kan mij helpen, ik moet een motivatiebrief schrijven naar aanleiding van de volgende vacature



Gratis opleiding voor Administratief talent!



Opdrachtgever
Particulier Instituut Broers biedt samen met Content een 8 weken durende intensieve opleiding met baangarantie. Je komt in dienst van Content voor de duur van één jaar. De eerste 8 weken word je intensief opgeleid bij Particulier Instituut Broers. Hierna breng je de opgedane kennis meteen in de praktijk en ga je belangrijke werkervaring op doen. Nog mooier is dat je na 8 weken gegarandeerd geld gaat verdienen!

Branche Onderwijs
Regio Limburg


Functie
Functiecategorie Administratief/Secretarieel
Functieomschrijving Voor de functie van administratief talent is communicatie het sleutelwoord. Je wordt de toeverlaat van de hele afdeling. Je draagt zorg voor correcte mondelinge en schriftelijke communicatie. Het bijhouden van alle administratieve handelingen is echt jouw ding. Je bent aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten het bedrijf. Er wordt aandacht besteed aan je talenkennis Duits en Frans. Ook alle mogelijkheden van de pc passeren de revue. Kortom dit wordt echt een goede basis voor de praktijk. Met dit diploma kun je zo terecht in het bedrijfsleven, bij overheidsinstellingen of de gezondheidszorg.

Dienstverband Tijdelijk
Uren per week 40


Wat vragen wij?
Functie-eisen Je weet inmiddels wel hoe je de computer de baas kunt blijven en je bent nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Je vindt het leuk om zaken tot in de puntjes te regelen. Je helpt graag je collega's met ordenen van zaken. Je bent fulltime beschikbaar en hebt inmiddels enige secretariele of administratieve ervaring opgedaan of eerder als telefoniste gewerkt. Ook als je al wat jaartjes in een ander beroep hebt gewerkt ben je welkom. Heb je minimaal mavo, vmbo of een MBO- diploma en heb je interesse in een frisse (door)start? Ook dan nodigen we je graag uit om te reageren.

Opleidingsniveau MBO
Opleidingsrichting


Wat bieden wij?
Aanbod 8 Weken lang word je opgeleid op een zeer gerenomeerd instituut, Particulier Instituut Broers. Content betaalt je opleiding. Start van de opleiding is 24 september 2007. Je krijgt een jaarcontract bij Content. Na 8 weken een prima salaris.

Salarisomschrijving
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 augustus 2007, 13:26
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: hoe schrijf je een motitvatiebrief

Beste Verotje,

Heb je dit al gelezen?

Als je na het lezen van dit artikel nog vragen hebt dan horen we weer van je.

Succes met het schrijven van je brief.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 augustus 2007, 14:24
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2007
Berichten: 4
verotje1984 is on a distinguished road
Standaard Re: hoe schrijf je een motitvatiebrief

ik zou het fijn vinden als ik een voorbeeld heb..
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 augustus 2007, 14:58
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: hoe schrijf je een motitvatiebrief

Ik kan niet een voorbeeld voor je schrijven, want een motivatiebrief is heel persoonlijk.

Volg de stappen op die je kunt lezen in het artikel en zet je schrijven dan hier neer. We kunnen er dan naar kijken en je eventueel tips geven.

Succes.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 augustus 2007, 14:44
verotje1984's schermafbeelding
verotje1984 verotje1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2007
Berichten: 4
verotje1984 is on a distinguished road
Standaard Re: hoe schrijf je een motitvatiebrief

hier een voorbeeld van mijn brief,

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek laat ik u weten dat ik geïnteresseerd ben in de vacature opleiding voor administratief talent.

Ik heb niet echt ervaring in de administratie, maar vind het wel leuk om nieuwe ervaringen op te doen.
Ik heb wel vaker op mijn stage eens de telefoon moeten opnemen en door moeten schakelen, of gegevens in de computer in moeten voeren. Dit vind ik erg leuk.
Ik wil eigenlijk altijd al een baan in de administratie maar tegenwoordig moet je overal ervaring voor hebben. Maar toen ik de vacature zag staan dacht ik grijp je kans.

Zoals u in mijn CV kunt lezen heb ik veel verschillende werkgevers gehad,waar ik niks aan kan doen, wat ik zelf ook erg jammer vind dat ik nergens voor vast kan blijven.
Ik word tenslotte ook ouder en word steeds moeilijker om ergens werk te vinden.

Het is voor mij dan ook een hele uitdaging om in aanmerking te komen voor de opleiding voor administratie.

Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd, en hoop dan ook snel iets van u te horen

Met vriendelijke groet

Veronique junggeburt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon