Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 april 2012, 21:25
flower flower is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 april 2012
Berichten: 1
flower is on a distinguished road
Standaard Wegens reistijd weg bij werkgever en nu achteraf spijt

Hallo Allemaal,

Ik wil even mijn verhaal kwijt want ik merk gewoon dat ik niet lekker in mijn vel zit mede door dit.

Ik werkte 3 jaar lang bij een bedrijf waar ik heel erg reuze naar mijn zin had, door de werkzaamheden die ik deed en collega's (informeel bedrijf). Ik zag een kans om in de woonplaats op een vacature te reageren en dacht dat is wel lekker een stuk minder reist-tijd op een dag. Uiteindelijk daar aangenomen en achteraf veelste snel besloten om weg te gaan. Was namelijk zou dat rond 27 gesprek had gehad en na het gesprek via de mail een aanbod kreeg. En dat ze zelfs nog andere 2 mensen wilde afzeggen voor mijn. Uiteindelijk de baan genomen en moest dus voor 31 (weekend zat er nog in) afzeggen bij mijn huidige baan zodat ik lekker snel kon beginnen bij mijn nieuwe baan.

Nou ondertussen werk ik er al 5 maanden, maar ik heb totaal geen band met collega's en dat mis ik echt heel erg. Daarnaast doet de baas vrouw (klein familie bedrijfje) rare opmerkingen tegen mijn, heb het gevoel alleen maar tegen mijn (want na mijn waren ook nog 2 andere aangenomen). Het is achteraf toch heel streng bedrijf, voel net alsof ik op school zit ipv werk. We mogen niet met ze 2en afwassen dan word gezellig, mobiel moet uit wat ik overigens wel snap maar wil wel bereikbaar zijn. En ik ben achter dat ik toch in die financiele wereld niet meer in wil.

Ik heb dus besloten om verder te kijken naar nieuwe uitdaging. Op dit moment zijn er niet veel vacatures waardoor dit allemaal langer gaat duren. Maar ga op dit moment met zware lood in mijn schoenen en tegen zin naar mijn werk. Wat te doen?? En wil eigenlijk niet stoppen met een baan voordat ik een ander heb vanwege geld. Heb tenslotte met mijn vriend een huis gekocht.

Liefs Flower
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2012, 16:28
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik heb dus besloten om verder te kijken naar nieuwe uitdaging. Op dit moment zijn er niet veel vacatures waardoor dit allemaal langer gaat duren. Maar ga op dit moment met zware lood in mijn schoenen en tegen zin naar mijn werk. Wat te doen?? En wil eigenlijk niet stoppen met een baan voordat ik een ander heb vanwege geld. Heb tenslotte met mijn vriend een huis gekocht.
Precies wat je zegt: verder kijken naar een andere uitdaging en zolang je niets anders gevonden hebt bij deze werkgever blijven. Ik begrijp dat het geen pretje is om met lood in je schoenen naar je werk te gaan, maar als je het geld nodig hebt zit er niets anders op.
Wanneer je een vacature hebt gevonden die je aanspreekt en je mag op gesprek komen, raad ik je aan om je meer te verdiepen in de cultuur van de organisatie. Stel ze bijvoorbeeld vragen over hoe ze omgaan met het personeel. Zo krijg je een goed beeld van de organisatie en kun je voor jezelf beter inschatten of je daarbij past.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weggegaan wegens reistijd, terug naar vorige werkgever? Arthur Loopbaanvragen 7 7 december 2011 14:54
Pensioen bij switchen van werkgever roosjemijnroosje Alle andere carričreonderwerpen 0 22 oktober 2010 17:52
Meldingsplicht van eigen zaak bij huidige werkgever? Andre Je rechten en plichten als werknemer 1 20 november 2009 21:43
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 19:38
Sollicitatiebrief bij huidige werkgever Brigitte Sollicitatiebrief en cv 3 31 oktober 2006 15:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon