Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 oktober 2011, 19:36
Gino Gino is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 3
Gino is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief directeur vmbo

beste dames en heren,

Onlangs heb ik een vacuture gezien van directuer van een VMBO school. Als adjuct directeur van een andere school denk ik dat ik een goede kans heb. Ik wil graag met een goede brief sturen.
hier onder staat mijn brief. Graag tips en verbeterpunten.

Bedankt alvast!

Groeten,

Gino

*****, 1 oktober 2011

Betreft: sollicitatie directeur VMBO

Geachte heer *****,

Met veel belangstelling heb ik de vacature van directeur VSBO gelezen. Deze vacature sluit perfect aan op mijn kwaliteiten: ik heb de geschikte opleidingen, leiderschapsvaardigheden, managementcapaciteiten en de gevraagde kennis. Mijn visie voor de naam school zou zijn om in samenwerking met ouders, teamleden, de schoolomgeving en het schoolbestuur het beste en modernste onderwijs aan de leerlingen van het naam schoolwordt gegeven.

Al jaren werk ik met veel plezier en ambitie binnen het onderwijs. Mijn ervaring van lesgeven op Curaçao en in Nederland heeft gezorgd dat ik met verschillende aanpak van het onderwijs van de VMBO scholen heb ervaar. Naast mijn diploma voor docent Natuurkunde ben ik ook in bezit van een Master of Sciences titel. Onder andere door mijn nauwe betrokkenheid bij het School Ontwikkeling Plan heb ik een goed inzicht gekregen wat de functie van directeur concreet inhoud en kan ik deze functie naar behoren uitvoeren.

Momenteel ben ik werkzaam als adjunct directeur aan de naam school . Dit functie geeft mij bijna alle verantwoordelijkheden over de afdeling praktijkonderwijs klas 1 en 2. Dat ik dit beroep kan uitoefenen is omdat ik stressbestendig ben en een sociaal karakter bezit. Verder kan ik goed zowel zelfstandig als in teamverband werken en ben ik in bezit van een grote dosis doorzettingsvermogen.

Rooms Katholieke Schoolbestuur spreek me erg aan in eerste instantie omdat ik alleen op katholieke scholen heb gezeten waardoor ik een speciale band heb met dit schoolbestuur. Ook vind ik dat de RK schoolbestuur op een professionele manier, met in acht houding van de Rooms Katholieke identiteit, de belangen van hun leerlingen en docenten tracht te behartigen.

Voor meer informatie over mijn opleidingen en vaardigheden verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae. Graag zal ik deze brief in een gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 oktober 2011, 20:17
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Gino, Ik zal met rood wat zaken melden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gino Bekijk bericht
beste dames en heren,

Onlangs heb ik een vacuture gezien van directuer van een VMBO school. Als adjuct directeur van een andere school denk ik dat ik een goede kans heb. Ik wil graag met een goede brief sturen.
hier onder staat mijn brief. Graag tips en verbeterpunten.

Bedankt alvast!

Groeten,

Gino

*****, 1 oktober 2011

Betreft: sollicitatie directeur VMBO

Geachte heer *****,

Met veel belangstelling heb ik de vacature van directeur VSBO gelezen. Deze vacature sluit perfect aan op mijn kwaliteiten: ik heb de geschikte opleidingen, leiderschapsvaardigheden, managementcapaciteiten en de gevraagde kennis. (je valt me de deur in huis zonder aandacht te trekken) Wat dacht je van: " Bij het lezen van uw vacature ging mijn hart sneller kloppen. In deze brief beschrijf ik waarom en hoop ik in aanmerking te komen voor de vacature van directeur" )Mijn visie voor de naam school zou zijn (de visie welke ik voor NAAM SCHOOL wil uitdragen is: In samenwerking met ouders, teamleden, de schoolomgeving en het schoolbestuur het beste en modernste onderwijs aan de leerlingen van het naam schoolte bieden) om in samenwerking met ouders, teamleden, de schoolomgeving en het schoolbestuur het beste en modernste onderwijs aan de leerlingen van het naam schoolwordt gegeven.

Al jaren werk ik met veel plezier en ambitie binnen het onderwijs. Mijn ervaring van lesgeven op Curaçao en in Nederland heeft gezorgd dat ik met verschillende aanpak van het onderwijs van de VMBO scholen heb ervaar.(let op werkwoordvorm, ik denk dat het ervaren moet zijn) Naast mijn diploma voor docent Natuurkunde ben ik ook in bezit van een Master of Sciences titel. Onder andere door mijn nauwe betrokkenheid bij het School Ontwikkeling Plan heb ik een goed inzicht gekregen wat de functie van directeur concreet inhoud en kan ik deze functie naar behoren uitvoeren.

Momenteel ben ik werkzaam als adjunct directeur aan de naam school . Dit (Deze) functie geeft mij bijna alle verantwoordelijkheden over de afdeling praktijkonderwijs klas 1 en 2. Dat ik dit beroep kan uitoefenen is omdat ik stressbestendig ben en een sociaal karakter bezit. Verder kan ik goed zowel zelfstandig als in teamverband (dit moet je verklaren anders is dit een echte dooddoener. Iedereen kan dit maar maak het dan ook concreet!!) werken en ben ik in bezit van een grote dosis doorzettingsvermogen.

Rooms Katholieke Schoolbestuur spreek me erg aan in eerste instantie omdat ik alleen op katholieke scholen heb gezeten waardoor ik een speciale band heb met dit schoolbestuur. Ook vind ik dat de((het) je spreekt over het schoolbestuur en niet de schoolbestuur) RK ( de ene keer schrijf je voluit Rooms Katholiek, dan wordt het Katholiek en nu is het plots RK???, Maak je keuze en volhard hierin!)schoolbestuur op een professionele manier, met in acht houding van de Rooms Katholieke identiteit, (dubbele spatie weghalen) de belangen van hun leerlingen en docenten tracht te behartigen.

Voor meer informatie over mijn opleidingen en vaardigheden verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae. Graag zal ik deze brief in een gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groeten,
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 oktober 2011, 22:21
Gino Gino is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 3
Gino is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Rens,
met je wardevolle kritiek,
Groetjes,
Gino
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 oktober 2011, 00:41
kiwi kiwi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2011
Berichten: 4
kiwi is on a distinguished road
Standaard

Ik heb wat verbeteringen aangegeven met dikke letters, hopelijk is het nuttig

Geachte heer *****,

Met veel belangstelling heb ik de vacature van directeur VSBO gelezen. Deze vacature sluit perfect aan op mijn kwaliteiten: ik heb de geschikte opleidingen, leiderschapsvaardigheden, managementcapaciteiten en de gevraagde kennis. Mijn visie voor de naam school zou zijn om in samenwerking met ouders, teamleden, de schoolomgeving en het schoolbestuur het beste en modernste onderwijs aan de leerlingen van het naam school te geven.

Al jaren werk ik met veel plezier en ambitie binnen het onderwijs. Mijn ervaring met lesgeven op Curaçao en in Nederland heeft gezorgd dat ik verschillende soorten aanpak van het VMBO-onderwijs heb ervaren. Naast mijn diploma voor docent Natuurkunde ben ik ook in bezit van de titel Master of Sciences. Onder andere door mijn nauwe betrokkenheid bij het School Ontwikkeling Plan heb ik een goed inzicht gekregen wat de functie van directeur concreet inhoudt en kan ik deze functie naar behoren uitvoeren.

Momenteel ben ik werkzaam als adjunct-directeur aan de naam school . Deze functie geeft mij bijna alle verantwoordelijkheden over de afdeling praktijkonderwijs klas 1 en 2. Dit beroep kan ik uitoefenen omdat ik stressbestendig ben en een sociaal karakter bezit. Verder kan ik goed zowel zelfstandig als in teamverband werken en ben ik in bezit van een grote dosis doorzettingsvermogen.

Rooms Katholiek Schoolbestuur spreekt me erg aan, in eerste instantie omdat ik alleen op katholieke scholen heb gezeten, waardoor ik een speciale band heb met dit schoolbestuur. Ook vind ik dat het RK schoolbestuur op een professionele manier, met in acht houding van de Rooms Katholieke identiteit, de belangen van hun leerlingen en docenten tracht te behartigen.

Voor meer informatie over mijn opleidingen en vaardigheden verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Graag zal ik deze brief in een gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 oktober 2011, 01:13
Gino Gino is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 3
Gino is on a distinguished road
Standaard

bedankt voor jouw verbetering,
Gino
Met citaat reageren
  #6  
Oud 4 oktober 2011, 17:12
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Laat je ook het eindresultaat zien voor eventueel andere gegadigden?
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief leerkracht VMBO margagils Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2008 13:02
sollicitatiebrief docent VMBO margagils Sollicitatiebrief en cv 3 15 mei 2008 21:11
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon