Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 april 2010, 23:34
nick-p1 nick-p1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 april 2010
Berichten: 1
nick-p1 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief tandtechnieker

Hallo allemaal

Ik moet nu een brief schrijven maar ik ben totaal niet goed in nederlands en heb dus veel moeten mee , ik heb al begin gemaakt en zie zelf ook we dat niet goed is , ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kan dit dus echt niet... had blijkbaar beter moeten opletten op school ,

xxx
xxx
xxx

Amsterdam, 24 april 2010

Tandartspraktijk xxx
xxx
xxx

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer / mevrouw ,

Via deze brief wil ik solliciteren naar een baan binnen uw praktijk als tandtechnieker.

De reden van mijn sollicitatie naar een baan binnen uw praktijk is, dat ik op zoek ben naar een baan in de tandtechniek.
ik heb 2 jaar ivt gedaan en ben van plan om volgend jaar daar mee veder te gaan, wegens geen baan in dit vak kon ik niet door met school.
Heb werk ervaring van 2,5 jaar bij me oude werkgever , daar deed ik veel dingen zelfstandig zoals : reparaties,lepels,beetplaten,articulator zetten, modeleren,persen en uitwerken polijsten.
ik hoop dat ik een dagje mag proefdraaien om te kunnen laten zien wat ik kan.
Ik zou mij graag verder willen ontwikkelen als tantproteticus en meer willen leren over het vak. Graag zou ik dan ook uitgenodigd willen worden voor een gesprek.
In de bijlage leest u meer over mijn opleiding en werkervaring. Uw positieve reactie hoop ik graag te ontvangen.


In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,

Nick P****

Ik hoop dat jullie me tips kunne geven en kunnen helpen daar zou ik heel veel aan hebben.

alvast bedankt
nick p
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 april 2010, 14:46
Eva_H Eva_H is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Berichten: 4
Eva_H is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief tandtechnieker

Hoi Nick,

hierbij mijn verbeterde versie van je brief. Waar puntjes staan moet je nog wat aanvullen etc. Ik ben niet bekend met je vakgebied maar probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden. Trouwens: klinkt tandtechnicus niet veel interessanter dan tandtechnieker? Probeer ook na te gaan naar welke persoon je de brief schrijft, dat maakt het een stuk persoonlijker.
Ik weet niet wat 'ivt' is, maar het beste schrijf je dat toch voluit in een nette brief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick-p1 Bekijk bericht
xxx
xxx
xxx

Amsterdam, 24 april 2010

Tandartspraktijk xxx
xxx
xxx

Betreft: open sollicitatie tandtechnicus

Geachte heer / mevrouw ,

Graag informeer ik naar de mogelijkheid te solliciteren naar een plaats als tandtechnicus binnen uw praktijk .

Reeds 2 jaar heb ik ivt gevolgd in *jaartal*. Daar ik op dat moment geen baan kon vinden in het vakgebied, heb ik noodgedwongen de studie moeten pauzeren. Ik heb 2,5 jaar werkervaring bij *bedrijf*, waar ik veel zelfstandige taken uitvoerde zoals: reparaties, lepels, beetplaten, articulator zetten, modeleren, persen en uitwerken polijsten. *<- deze taken zijn misschien wat onderbelicht. Wat voor taak is 'lepels' bijvoorbeeld? Ik kan me niet voorstellen dat dit een term in het vakgebied is, maar nogmaals, heb er geen verstand van*

Ik zou mij graag verder willen ontwikkelen als tantproteticus en meer werkervaring willen opdoen.Voor mij is deze baan perfect want...
Mijn vaardigheden zijn.... Naar mijn mening zal ik een goede aanvulling van uw team zijn omdat....

Graag licht ik mijn brief toe in een gesprek. Daarnaast ben ik bereid een dag langs te komen om mijn vaardigheden te bewijzen in een soort proefdraai.
In de bijlage leest u meer over mijn opleiding en werkervaring.

In afwachting op uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,

Nick P****


nick p
Daar heb je hopelijk iets aan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 10:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 20:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 09:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon