Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 8 oktober 2006, 16:44
Twinklestar Twinklestar is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 7
Twinklestar is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief etaleur/ etaleuse

Hoi,

Ik ben op zoek naar een andere baan. Het liefste als styliste of etaleuse. Nou is hier gewoon erg weinig werk in vandaar dat ik ook wat open sollicitatiebrieven wil schrijven.
Hier alvast een voorbeeld van mijn brief. Ik hoor graag jullie commentaar!

Geachte heer/ mevrouw,

Regelmatig vergaap ik mij aan de schitterende etalages van Zara en Berschka. De etalages zijn origineel en stylish. Als ik langs een etalage loop van Zara of Berschka moet ik altijd even blijven staan om te kijken. Het lijkt mij dan ook geweldig om als etaleuse voor Zara of Berschka te werken. Vandaar deze open sollicitatiebrief.

Eerst zal ik mij even aan u voorstellen. Aangenaam, xxx xxxx, xx jaar. Gek op styling, creatief, zelfstandig, flexibel en op zoek naar een nieuwe creatieve en zakelijke uitdaging in mijn leven.
Mijn wens is altijd al geweest om een baan te vinden waarbij ik mijn gevoel voor mode en styling kan combineren met mijn ervaring in etaleren. Ook ligt mijn ambitie bij de modebranche waar trends en styling een grote rol spelen. Dit is dan ook de reden waarom een ambitieus en groeiend bedrijf als Inditex mij erg aantrekt.

Ik ben ervan overtuigd de juiste kandidaat voor uw vacature te zijn. Na mijn opleiding als etaleur heb ik zowel bij mijn stage bij Prenatal als bij mijn vorige baan bij een etalagebureau als bij mijn huidige baan als visual merchandiser veel ervaring opgedaan in etaleren, styling, en vormgeving.
Bovendien ben ik gewend om veel te reizen en zelfstandig te werken. In het Kort samengevat: dit lijkt me gewoon een hele leuke baan waarin ik mijn gevoel voor styling en creativiteit goed tot uiting kan brengen.

Graag zou ik u nog wat meer willen vertellen over mijn leven. Dat kan door wat tijd te besteden aan mijn CV. In mijn bijgevoegde CV vindt u meer informatie over mijn personalia, opleidingen en werkervaringen. Tevens probeer ik u wat meer kennis te laten maken met wie xxxxx is.
Wanneer het enthousiaste gevoel wederzijds is, zou ik het op prijs stellen als u contact met mij opneemt.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatiebrief... LiNa79 Sollicitatiebrief en cv 5 13 november 2006 22:09
Open sollicitatiebrief laten controleren JIQ Sollicitatiebrief en cv 0 8 juni 2006 21:37
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23
Open sollicitatiebrief kinderopvang Kyr Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2006 19:53
Open sollicitatiebrief Milieu-inspecteur Robert Wiggers Sollicitatiebrief en cv 1 16 augustus 2005 00:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon