Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 september 2014, 16:09
Frankkie Frankkie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 september 2014
Berichten: 1
Frankkie is on a distinguished road
Question Van teamleider naar manager?

Goedemiddag allen,

Wellicht hebben jullie wat tips wat betreft opleidingen die ik zou kunnen doen.

Ik wil graag mijn huidige functie uitdiepen. Door automatisering zal het werk op mijn afdeling de komende jaren sterk veranderen. Ik wil mij hier op voorbereiden door mijn huidige functie uit te diepen en wellicht wat hoger op te komen. Ik ben van mening dat ik op management niveau meer kan betekenen voor mijn bedrijf, maar ik mis nog bepaalde competenties/scholing. Door persoonlijke ontwikkeling/opleiding wil ik mijzelf naar een hoger niveau tillen.

Mijn profiel:

Op dit moment ben ik teamleider Print/post/scan. Ik geef leiding aan een groep van 14 vaste medewerkers, en en flexibele poule van zo'n 8 oproepkrachten. Daarnaast ben ik ook beheerder van het digitale archief.

Ik vind dat ik een leuke baan heb met voldoende afwisseling, uitdaging, leermomenten etc. Het stroomlijnen van dagelijkse processen en het bedenken van oplossingen vind ik het leukste aan mijn werk. Hoe leuk is het om iets te bedenken waarmee een proces veel efficiënter gaat verlopen, of wat besparingen oplevert.

Mijn interesse ligt bij het automatiseren en verbeteren van processen, maar ook het leidinggeven is leuk. Ik leer iedere dag weer iets bij.

enkele competenties:
Initiatiefrijk, humor, natuurlijk leiderschap, communicatief sterk, creatief, rustig, stressbestendig.

Dingen waar ik iets minder in ben/waar ik in kan verbeteren.
Discipline (ik vind het lastig om dingen goed af te maken), ik ben een beetje rommelig en ik doe dingen soms pas op het laatste moment.

Wat zouden jullie in mijn geval voor opleiding gaan doen?

Groeten,

Frank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2014, 17:15
PeterVercruysse PeterVercruysse is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2014
Berichten: 49
PeterVercruysse is on a distinguished road
Standaard

Er bestaan heel gerichte cursussen management, maar ik weet niet waar je deze kunt volgen.

In elk geval kunnen je je richten op een aantal meer specifieke opleidingen:

1. Boekhouden, misschien eerder in de richting van Kostprijsberekeningen, Budgettering, opstellen van ROI's, ...

2. Personeel, HR en communicatietechnieken: functioneringsgesprekken, motivatietechnieken, ...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Motivatiebrief Account Manager Jasperboe Sollicitatiebrief en cv 1 16 februari 2014 16:31
Omschakelen van beroep. Van makelaar naar verkoper Mr Fox Sollicitatiebrief en cv 2 4 mei 2010 15:45
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon