Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2009, 19:41
Theresa Theresa is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2009
Berichten: 19
Theresa is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief communicatieadviseur

Hieronder staat de motivatie voor een sollicitatie naar de functie communicatieadviseur. Ik hoor graag op- en/of aanmerkingen op deze motivatie.

--------------------------------------------------------------------------
Geachte mevrouw X,

Begrijpen wij elkaar?! U zoekt een zelfstandige communicatieadviseur die zorg draagt voor strategisch communicatieadvies die aansluit bij uw visie. Graag wil ik mij bij deze aan u voorstellen.

In mijn huidige functie X bij X hou ik mij dagelijks bezig met de efficiënte inzet van communicatiemiddelen. Als er een nieuw artikel op de markt komt moet ik in korte tijd beslissen wie daarover geďnformeerd moeten worden. Directie, inkoop en verkoop, maar ook klanten en eventueel prospects moeten tijdig en juist geďnformeerd worden. Hierdoor heb ik ook geleerd om goed te plannen en te organiseren.

Ik ben een communicatievrouw met oog voor communicatie in alle lagen van een organisatie en voor mensen met wie ik samenwerk. Mijn huidige collega’s waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk.

X biedt mensen met een beperking de zorg en ondersteuning die zij wensen of nodig hebben om hun eigen leven te leiden. Graag denk en werk ik mee om deze doelstelling te bereiken. Met mijn kennis en interesse o.a. op het gebied van zorg, digitale media en communicatie wil ik X nog beter op de kaart zetten. Voor een gedetailleerd overzicht van mijn persoonlijke kwaliteiten en mijn werkervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Ik kijk uit naar een mogelijkheid om een gesprek met u te voeren en u te overtuigen van mijn ideeën en mijn enthousiasme om voor X te gaan werken.

Met vriendelijke groet,

X
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 maart 2009, 23:47
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief communicatieadviseur

Hoi Theresa,

Ik heb je brief doorgelezen en wil enkele opmerkingen maken.

1. Probeer meer duidelijk te maken dat je op strategisch niveau communicatieadviezen kunt geven.

2. 1 stijlfoutje : in de derde alinea: "Mijn huidige collega's waarderen enz.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
communicatieadviseur

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief communicatieadviseur; hoor graag jullie mening sabo Sollicitatiebrief en cv 1 13 september 2005 02:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon