Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 oktober 2009, 16:49
Abigail_Virginia Abigail_Virginia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2008
Berichten: 4
Abigail_Virginia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent inkoper

Beste lezers,

Graag jullie reactie over mijn brief.
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature voor assitant buyer schrijf ik u deze motivatiebrief. Via deze brief wil ik graag mijn motivatie beschrijven voor het werken in uw organisatie als assistant buyer.

Toen ik de vacature op de website van xxxx zag werd ik direct enthousiast, omdat deze functie aansluit bij mijn wensen, ervaringen en capaciteiten. Het afgelopen half jaar ben ik productmanager geweest binnen een toeristische organisatie, helaas werd mijn contract niet verlengd. De taken die hierbij kwamen zijn ook taken die bij de functie van assistant buyer gebruikt worden zoals het bestellen van producten, de prijs en de aantallen in de gaten houden.

Ik ben een persoon die enthousiast, nauwkeurig en doelgericht te werk gaat. Eigenschappen die bij deze functie goed van pas komen. Tijdens mijn studie heb ik geleerd zowel in team verband als zelfstandig te werken. Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal en kan goed overweg met diverse computerprogramma’s en internet.

Uiteraard ben ik bereid de nodige cursussen en opleidingen te volgen, zodat ik van een grotere waarde voor uw bedrijf kan zijn.

Voor verder informatie over mijn werkervaring en opleidingen verwijs ik u naar mijn CV. Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2009, 15:07
Ido Ido is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2009
Berichten: 4
Ido is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent inkoper

Hoi Abigail,

Let op je spelling. Het is bijvoorbeeld: om te werken. Gebruik liever assistent inkoper ipv assistent buyer. Dat klinkt niet juist. Ik zou niet aangeven dat je huidige contract niet is verlengd. Of je moet een goede reden hebben zoals reorganisatie, maar nu komt het negatief over. Geef ook aan waarom je deze organisatie zo geschikt vindt. Wat trekt jou om bij organisatie XXXX te gaan werken? En het beschrijven dat je cursussen wil volgen zou ik ook weglaten. Dit kan over komen alsof je geen ervaring of kennis hebt, maar die graag wil opdoen in de organisatie. Dan kiezen ze liever in deze tijden iemand met ervaring.

Succes!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17
Sollicitatiebrief assistent systeembeheerder CVOK Sollicitatiebrief en cv 0 14 september 2007 18:08
sollicitatiebrief maatschappelijk assistent Lore Sollicitatiebrief en cv 0 18 november 2006 14:54
Sollicitatiebrief inkoper Eek Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 00:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon