Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 mei 2009, 12:02
DocentAK DocentAK is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 mei 2009
Berichten: 2
DocentAK is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie

Beste gebruikers,

Graag commentaar op de door mij gemaakte open sollicitatie brief.

Gr. DocentAK.
--------------------------------------------------------------------------
Naam
Adres
Plaats
tel.:

School
t.a.v.:
Straat
Postcode / plaats

Roosendaal, 14 mei 2009,

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek aan de website van uw school wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren aan de ontwikkeling van uw onderwijs.

In juni 2009 studeer ik af aan de Fontys Lerarenopleiding Tilburg. Naast mijn bevoegdheid voor het vak aardrijkskunde beschik ik over een bevoegdheid voor mens en maatschappij vakken. Tijdens het derde jaar van mijn studie heb ik mij sterk bezig gehouden met het beroepsonderwijs in de minor ‘Innovatief Beroepsonderwijs’. Hierin heb ik een jaar lang ervaring opgedaan met het ontwikkelen en draaien van vakgerichte projecten in het beroepsonderwijs. In de eerste helft van het schooljaar ’08 – ’09 heb ik gewerkt als docent aardrijkskunde op het Gymnasium Juvenaat te Bergen op Zoom. Deze baan heb ik naar volle tevredenheid van het Gymnasium Juvenaat ingezet als afstudeerstage. Op het gebied van verschillende onderwijstypen ben ik dus inmiddels breed ontwikkeld.

De laatste door mij gevolgde minor is de minor ‘Innovatief Ondernemen’ op de gastinstelling Avans Hogescholen. Ik heb voor deze minor gekozen omdat ik mijzelf graag verder ontwikkel tot ondernemend docent. Ik ben van mening dat het onderwijs geholpen is met ondernemende docenten, docenten die het onderwijs voor leerlingen aantrekkelijker kunnen maken. Ik ben erg leergierig en altijd bereid om verder te scholen in het belang van de school of mijn eigen competentieontwikkeling.

Een goed contact en het creëren van een veilige omgeving voor de leerlingen staan binnen mijn lesgeven centraal. Mijn opvatting daarbij is dat een leerling in een prettige leeromgeving het beste uit zichzelf kan halen en hierbij een maximaal leerrendement zal behalen. Ik verwacht bij u op school te kunnen werken in een voor zowel leerlingen als medewerkers uitdagende en motiverende omgeving.

In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met mijn vakgebied, geografie. Ik ben dan ook regelmatig buiten te vinden waar ik mijn interesse geografie kan combineren met mijn interesse in natuur. Mijn enthousiasme voor het buiten zijn heeft er onder meer voor gezorgd dat ik zowel tijdens mijn baan als tijdens de opleiding diverse keren een excursie heb ontwikkeld en uitgevoerd. Uiteraard ben ik gezien mijn ondernemende houding altijd bereid om over de grenzen van de school te kijken ten behoeve van het creëren van goed onderwijs.

Gezien mijn motivatie en mijn vernieuwende kijk op onderwijs verwacht ik zeer zeker een meerwaarde te hebben voor uw school. Graag licht ik mijn brief toe in een persoonlijk gesprek.

Vriendelijke groet,

Naam.

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 mei 2009, 12:31
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie

Ik vind de brief een te hoog ikke-gehalte hebben. Er blijkt bijvoorbeeld niet uit wat voor functie je ambieert en waarom je geschikt én enthousiast bent voor die functie.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon