Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2014, 15:54
Abdel Abdel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 2
Abdel is on a distinguished road
Standaard sollicitatie treinbestuurder iemand tips?

Als iemand aanvullingen en tips heeft hoor ik het graag. Alvast bedankt

Geachte heer Michael Noel,

Aan de slag gaan als treinbestuurder is voor mij een ware droom waar ik met heel mijn hart naar verlang. Graag kom ik in aanmerking voor deze bijzondere job.

Omdat ik sterk de overtuiging heb, dat een baan waar geen voldoening uit valt te halen zeer moeilijk is vol te houden, ben ik opzoek naar een job waarbij ik aan voldoening niks tekort kom. Een machinist van zowel goederen- als personentreinen staat dagelijks ten dienst van duizenden mensen. Gezien het feit dat ik graag iets beteken voor anderen is dit de ideale job voor mij. Naast de enorme voldoening die binnen dit prachtige beroep is te vinden trekt werkelijk alles wat er bij komt kijken mij erg aan. Van de opleiding tot de onregelmatige werktijden tot de enorme verantwoordelijkheid die een machinist draagt. De gehele functie omschrijving spreekt mij erg aan en sluit goed bij mij aan wat maakt dat ik overtuigd ben dat ik de persoon bent die u zoekt.

Naast de bovengenoemde redenen is er ook een andere reden waarom ik solliciteer die niet makkelijk in woorden is ui te leggen. Het is namelijk een gevoel van liefde, respect en waardering die ik heb voor het beroep. Van jongs af aan heb ik een zeer positief beeld over deze job welk bevestigt werd nadat ik mij enigszins heb verdiept in deze functie. Ook brengt het reizen met de trein langs oude dorpjes en uitgestrekte weilanden bij enorm veel rust.

Als persoon ben ik uiterst leergierig, enthousiast, betrouwbaar en iemand die op een aangename wijze met verschillende mensen kan omgaan. Ook kan ik erg goed met diverse situaties omgaan en weet ik altijd de kalmte te bewaren. Zowel een klantvriendelijke opstelling als op natuurlijke wijze omgaan met doelstellingen behoort tot mijn tweede natuur. Ook functioneel ik zowel zelfstandig als in teamverband prima en ik heb een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Met mijn enthousiaste instelling en bereidheid om hard te werken ben ik zeker dat ik een zeer positieve aanwinst kan zijn voor uw organisatie.

Voor verdere achtergrond informatie verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae. Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn cv aanleiding zullen zijn om mij uit te nodigen voor een kennismakend gesprek, waarbij ik mijn enthousiasme voor deze functie graag verder toelicht. Ik hoor graag van u.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Grafisch vormgever, webdesigner reginn Sollicitatiebrief en cv 4 7 juni 2011 00:40
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon