Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 april 2010, 13:03
hotte hotte is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 april 2010
Berichten: 7
hotte is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief filiaalleider - spelling en stijl goed?

Hallo,
dit is mijn eerste poging om een motivatie brief voor een vacature als filiaalleider te schrijven. Graag hoor ik van jullie wat de bevindingen zijn en waar nog spel fouten zitten... (ik ben helaas geen nederlander)

Geachte mevrouw ***,

U zoekt een flexibele en zelfstandige filiaalleider voor de vestiging *** en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de filiaalleider ben waarnaar u zoekt.
Ik ben een mens met oog voor behoeftes van klanten en de mensen met wie ik samenwerk. Daarnaast richt zich mij ogenmerk op het waarborgen van kwaliteit en de financiele bewaking van de zaak. Graag zou ik mijn talenten in een klantgerichte organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.
Ik werk nu bijna vier jaar als werkvoorbereider / uitvoerder bij **********************. Ik ben verantwoordelijk voor het maken van offertes en de uitvoering van werktuigbouwkundige projecten. Hierbij speelt het aansturen van de medewerkers, maar natuurlijk ook de verzorging met materiaal en materieel, een belangrijke rol.
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van klanten en collega´s is, heb ik gemerkt, veel effectiever dan regels en procedures opstellen. Regels zijn natuurlijk belangrijk, maar het belang van de mensen voor wie je ze maakt, staat in mijn visie voorop.
Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk.
Daarnaast denk ik dat de contacten met de consumenten voor een aangenaam evenwicht en veel plezier zullen zorgen.
Graag wil ik u mijn cv verder toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 mei 2010, 22:59
Monique Hefti-Sutman's schermafbeelding
Monique Hefti-Sutman Monique Hefti-Sutman is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2010
Berichten: 7
Monique Hefti-Sutman is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatiebrief filiaalleider - spelling en stijl goed?

Ik vind je eerste zin heel sterk, je komt echt bij me binnen.

Ik zou wel graag willen weten wat jij voor het bedrijf kunt betekenen, waarom pas jij zo goed bij deze werkgever, wat heb jij dit bedrijf te bieden?

Waarom is een werkvoorbereider een goede filiaalmanager?
Ik lees niks over het product van deze werkgever, laat zien dat je hier affiniteit mee hebt.

Je denkt dat contacten met consumenten je een evenwicht bieden. En als dit nu niet zo is?

"Daarnaast richt zich mij ogenmerk op" vind ik persoonlijk geen mooi Nederlands.

Er zitten nog een aantal kleine spelfouten in de brief en hij loopt niet helemaal lekker. Wat ik heel positief vind is dat de brief eerlijk en oprecht overkomt.

Ik geef advies op het gebied van persoonlijke presentatie. Mocht je meer willen weten, mail me dan gerust (info@efforts.nl) voor tips.

Ik wens je heel veel succes

Monique Hefti-Sutman
Efforts
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
motivatiebrief voor opleiding juud90 Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 16:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon