Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 december 2010, 11:29
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard Digitale sollicitatie

Ik heb een leuke vacature gezien, maar nu moet ik een motivatie schrijven.
Ik heb geen idee wat ze hier mee bedoelen. Is dit een brief of een opsomming van feiten, waardoor ik geďnteresseerd ben in deze baan.

Via deze link denk ik dat dit gewoon een brief moet zijn, maar ben hier niet zeker van.

het volgende heb ik opgeschreven, maar heb geen idee of dit wat is.. ik vind van niet maar zou ook niet weten hoe het beter moet.

Hij moet vandaag de deur uit, dus pleas help

het gaat om een baan als medewerker en de mogelijkheid tot assistent bedrijfsleider, maar heb helemaal geen papieren. Wel lijkt het mij een eg uitdagende baan... en zeker een nieuwe uitdaging zoals ik in de brief schrijf!!

moelijkheid in deze, is dat het gelijk een inschrijving is bij een uitzendorganisatie voor de detailhandel, voor meerdere branches.

alvast bedankt!

-------------------------------------------------------

Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn in zwembad .... te .... ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Mijn taken bestonden oa. uit de inkoop en verkoop van wellness producten. Ik was verantwoordelijk voor de inkoop van alle reinigings en desinfectie materialen. Mijn verdere taken waren uit het geven van zwemles, balie / kassa werkzaamheden, schoonmaak werkzaamheden en het aansturen en controleren van collega's.

Nadat ik enkele jaren werkzaam ben geweest bij een groenteboer, outdoor winkel en enkele supermarkten, lijkt het mij erg leuk om weer in een winkel te staan.

Voornamelijk mijn hobby's; (exotisch) tuinieren, exoten kweken en daarnaast mijn liefde voor dieren, ben ik bij uw bedrijf terecht gekomen.

Uiteraard wil ik u graag overtuigen van mijn enthousiasme en motivatie tijdens een persoonlijke ontmoeting. Ik hoop op een positieve reactie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 december 2010, 21:32
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard digitale sollicitatie. (spoed)

Je somt hel goed op wat je allemaal hebt gedaan, maar je gaat niet dieper in op de vraag waarom de baan in kwestie je zo aanspreekt.
Je voorliefde voor het kweken van exoten en tuinieren zorgden ervoor dat je oog op deze vacature vielen. Wat vindt je daar zo boeiend aan?
Zij (het bedrijf in kwestie) willen meer weten over het waarom. Waarom wil je bij hen werken, wat sprak je aan in de functie, waar komt je voorliefde voor exoten vandaan? Ik zou adviseren om wat meer in te gaan op het gedeelte van je brief waarin je spreekt over het tuinieren en dergelijke, het gedeelte over je huidige/laatste baan zou je eventueel kunnen inkorten. Hoop dat dit je helpt, met de motiviatie en het krijgen van de baan!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 december 2010, 11:32
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard

brief is inmiddels de deur uit.. kan slotje op!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon