Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2012, 11:00
JBV JBV is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 januari 2012
Berichten: 1
JBV is on a distinguished road
Standaard In CV verwijzen naar LinkedIn

Hallo Allemaal,

Ik ben bezig om mijn CV opnieuw te maken. Nu niet meer de ouderwetse manier waarin alle informatie staat maar een wat meer gepimpte CV. Ik wil proberen maximaal 1 A4 te gebruiken, dit betekend dat ik niet uitgebreid kan ingaan op mijn werkervaring. Kan ik op mijn nieuwe CV een link zetten naar mijn Linkedin profiel waar wel een uitgebreid overzicht staat van mijn werkervaring?
Graag hoor ik van jullie.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2012, 13:51
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik ben hier niet zo n thuis maar kan me voorstellen dat een selecteur aan de hand van je CV een eerste beslissing maakt. Ik dnek niet dat hij/zij dan ook nog eens de moeite neemt om je linkedinprofiel op te zoeken. Pas als je CV echt overtuigend is, kan dat doorslaggevend zijn om je linkedinprofiel te gaan bekijken.

Ik ben dus erg benieuwd hoe je ermee omgaat.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 januari 2012, 15:51
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBV Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig om mijn CV opnieuw te maken. Nu niet meer de ouderwetse manier waarin alle informatie staat maar een wat meer gepimpte CV. Ik wil proberen maximaal 1 A4 te gebruiken, dit betekend dat ik niet uitgebreid kan ingaan op mijn werkervaring. Kan ik op mijn nieuwe CV een link zetten naar mijn Linkedin profiel waar wel een uitgebreid overzicht staat van mijn werkervaring?
Graag hoor ik van jullie.
Alvast bedankt.
Een CV zonder werkervaring is geen CV dus ga terug naar 2 A4 of vat je werkervaring beter samen. Je kunt uiteraard naar LinkedIn verwijzen: dat kost niets maar zorg dan wel dat je LinkedIn profiel er goed uitziet.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 januari 2012, 16:51
Xana Xana is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2012
Berichten: 9
Xana is on a distinguished road
Standaard

Mijn advies is om al je relevante werkervaring te vermelden in je cv, als dat 2 A4'tjes zijn, dan betekent dat alleen dat je gekwalificeerd bent voor de functie in kwestie.

Succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 januari 2012, 16:58
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBV Bekijk bericht
Kan ik op mijn nieuwe CV een link zetten naar mijn Linkedin profiel waar wel een uitgebreid overzicht staat van mijn werkervaring?
Tuurlijk kan dat, maar wat wil je precies bereiken met je CV? Gaat het om papierbesparing (1 kantje) of is je CV je visitekaartje om op gesprek te komen?

LinkedIn is heel mooi voor zekere toepassingen, maar het is nog geen vervanging voor een echt CV als je het mij vraagt. LinkedIn vraagt om actie van een recruiter en die actie zal hij niet ondernemen als er 100 CV's beoordeeld moeten worden en er 99 in één oogopslag beoordeeld kunnen worden. Je zult met dat ene A4'tje dan wel een super indruk moeten maken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
linkedin

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Linkedin op je cv? Russel Sollicitatiebrief en cv 4 5 augustus 2011 20:39
kan er iemand naar mijn CV kijken Adalsino Sollicitatiegesprek 4 13 juni 2011 20:26
Wie wil er kritisch naar mijn cv kijken voor ik hem verstuur? carli Sollicitatiebrief en cv 0 21 juli 2010 14:38
CV naar Engels vertalen Roxy Sollicitatiebrief en cv 0 13 mei 2010 14:43
Sollicitatiebrief en cv voor Office Manager, zou iemand er naar kunnen kijken? Palenque76 Sollicitatiebrief en cv 3 26 februari 2009 12:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon