Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juni 2007, 19:51
Kwartje Kwartje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 3
Kwartje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief traineeship inkoper

Na veel lezen op het forum en veel overwegingen heb ik eindelijk de onderstaande brief af gekregen. Omdat ik er veel moiete voor heb gedaan, wil ik dat ie nu al goed is, maar objectief weet ik dat er nog wat aan schort.

Het bedrijf waar ik heen schrijf is een tussenpersoon voor de functie. Het is een inkooptraineeship bij een overheids instelling (weet nog niet welke). Zelf heb ik volgens de site te veel ervaring (ze zoeken 0-1 jaarervaring, terwijl ik er bijna 3 heb. Wel op een heel ander vlak.)

Ik hoop dat jullie me kunnen verbeteren en me weer inspiratie kunnen geven.
Citaat:

Betreft: sollicitatie naar het traineeship tactisch inkoper

Geachte mevrouw [naam],

Op zoek naar een nieuwe stap in mijn carričre, ben ik het traineeship tactisch inkoper tegengekomen op de site van stepstone. De reden dat ik hier voor kies is omdat ik mij op deze manier snel en op een professionele manier verder kan ontwikkelen.

Mijn ervaringen hebben zich voornamelijk in de dienstverlening als in de sales plaatsgevonden. Door ongelukkige omstandigheden heb ik vele korte ervaringen gehad, waar ik veel van geleerd heb. Nu ben ik echter op zoek naar een organisatie waar ik me aan wil binden voor lange termijn.

Vele inkopers zeggen ook dat hun afdeling het zelfde doet als de verkopers, maar dan met een andere doelstelling. Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het is inderdaad onderhandelen en een zo goed mogelijk resultaat voor lange termijn neer te zetten, maar in de huidige situatie moet men ook kijken naar kostenbesparing, efficiencyvoordelen en kwaliteit. In het kader van de Europeesche uitbesteding moet dit naar een professioneler niveau getild worden.

De kans die mij hier geboden wordt om mijzelf te bewijzen, te leren, relaties op te bouwen en na een periode door te groeien bij een overheid is er een uit duizenden en zal ik met beide handen aanpakken. Als ambitieuze persoon wil ik altijd een stap vooruit komen. Groeien in zowel functie, kennis en ervaring.

Ik ga er vanuit dat met deze brief en curriculum vitae uw interesse is gewekt en dat ik spoedig op gesprek kan komen om het een en ander toe te lichten.

Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,


[naam]


Bijlagen: C.V. (1)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor traineeship Frank83 Sollicitatiebrief en cv 2 1 april 2009 16:05
Sollicitatiebrief voor commerciële inkoper Jerrry888 Sollicitatiebrief en cv 2 3 april 2007 12:32
Sollicitatiebrief inkoper Eek Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 00:39
Alle commentaar welkom! Sollicitatiebrief traineeship communicatie-PR bureau Soeske Sollicitatiebrief en cv 2 15 juni 2006 19:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon