Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 mei 2011, 21:09
Lunaslagter Lunaslagter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 mei 2011
Berichten: 3
Lunaslagter is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medisch secretaresse in een ziekenhuis

Hallo,

Graag zou ik aan de slag gaan als medisch secretaresse in een ziekenhuis.
Onderstaande brief heb ik opgemaakt als reactie op een openstaande vacature. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie een mening willen geven hierop.

x
x
x


x, 21 mei 2011


Betreft: sollicitatie vacature medisch secretaresse Pathologie
Vacaturenummer x

Geachte heer, mevrouw,

Op de internetsite van xxx staat een vacature beschreven die in het bijzonder mijn interesse heeft. Het betreft de functie van medisch secretaresse op de afdeling Pathologie van uw ziekenhuis.
De dynamiek van uw het ziekenhuiswezen heeft mij persoonlijk altijd aangesproken en met name bij mijn bezoeken aan het Martiniziekenhuis is mij altijd opgevallen dat kwaliteit en vriendelijkheid bij u hoog in het vaandel staan. Graag zou ik als medisch secretaresse hierin ook een bijdrage willen leveren.

Eind vorig jaar heb ik een opleiding gevolgd als Medisch secretaresse. In deze opleiding stonden de vakken Medische Correspondentie, Medische Ethiek en Omgangskunde, Medische Terminologie, Medische Organisatie en Administratie en Medische Kennis centraal. Deze opleiding heb ik inmiddels met succes en prachtige cijfers afgerond. Hiervoor heb ik een diploma ontvangen.

Eigenschappen als collegialiteit, integriteit, flexibiliteit en stressbestendigheid stonden ook in mijn vorige banen als politiemedewerker en secretaresse centraal. Ik zou het dan ook geweldig vinden als u mij de mogelijkheid zou willen geven om deze eigenschappen in uw ziekenhuis verder te ontwikkelen.

Ik hoop dat het bovenstaande samen met mijn curriculum vitae genoeg aanleiding biedt om mij voor een oriënterend gesprek uit te nodigen.

Met vriendelijke groet,



x
x
x
x


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 mei 2011, 10:58
Lunaslagter Lunaslagter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 mei 2011
Berichten: 3
Lunaslagter is on a distinguished road
Standaard

Ik had graag wat feedback ontvangen maar helaas! Heb ik iets verkeerd gedaan? Hoop nog wel dat iemand de moeite wil nemen mijn brief te bekijken en erop te reageren. Dan heb ik, en andere mensen in de toekomst er ook iets aan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 mei 2011, 11:07
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Hallo Luna,

Lees dit maar eens door: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

en dan met name punt 2:

2. Geef feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's
Log in (rechtsboven), als je dat nog niet gedaan hebt. Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij ook anderen helpt.

Als je deze stap overslaat en feedback vraagt zonder die eerst zelf te hebben geboden, dan kan je bericht worden verwijderd.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 mei 2011, 13:42
Lunaslagter Lunaslagter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 mei 2011
Berichten: 3
Lunaslagter is on a distinguished road
Standaard

Bedankt in ieder geval voor je reactie! Ik hoop dat ik ook andere mensen van dienst kan zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Open sollicitatie nieuw te openen kinderdagverblijf Vince Sollicitatiebrief en cv 6 15 juli 2012 22:38
Sollicitatiebrief Sociaal pedagosich Hulpverlener in een verpleeghuis Mimmers Sollicitatiebrief en cv 0 25 maart 2010 16:07
Sollicitatiebrief Pedagogisch medewerker B op een leefgroep brains Sollicitatiebrief en cv 3 1 december 2008 22:12
Sollicitatiebrief + cv medisch secretaresse Astrid van de Velde Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 17:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon