Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 december 2007, 22:58
linnie80 linnie80 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 december 2007
Berichten: 3
linnie80 is on a distinguished road
Standaard vacature hoofdafvalinzmeling gemeente amsterdam stadsdeel osdorp

Ik heb helaas de vacature tekst niet meer online. maar de belagrijkste eisen zijn ongeveer:
eenheid brengen in team, samenwerkig bevorderen
voorbeeldfunctie
helder duidleijk communiceren
optimaliseren inrichting en werkwijze team

Graag jullie commentaar, ben er al en paar uur mee bezig maar verder kom ik niet.



In uw vacature voor Hoofd Afvalinzameling bij de Gemeente Amsterdam Stadsdeel Osdorp geeft u aan op zoek te zijn naar een daadkrachtige peoplemanager die in staat is eenheid te brengen en een cultuurverandering te realiseren binnen het team. Deze uitdaging is mij op het lijf geschreven, en daarom sollliciteer ik graag naar deze functie.

Wat mij aanspreekt in mijn huidige baan, is het verbeteren van onderlinge samenwerking en het optimaliseren van werkprocessen. Hierbij ben ik voortdurend op zoek naar mogelijkheden om kwaliteit en kosten te optimaliseren. Doordat ik ben begonnen als Service Engineer en na 5 jaar ben doorgegroeid naar de functie van RegioManager Technische Dienst, heb zowel in de praktijk ervaring heb opgedaan alsmede op management niveau. Hierdoor ben ik uitstekend in staat om veranderingen op een enthousiaste en begrijpelijke wijze over te brengen op de medewerkers. Met deze vaardigheden denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor de functie.

Als Hoofd Afvalinzameling zou ik een actieve bijdrage willen leveren om gezamelijk Stadsdeel Osdorp als voorbeeld op de kaart te zetten als schoonste Stadsdeel van Amsterdam.

Graag zou ik mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon