Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2009, 15:08
bob37 bob37 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2009
Berichten: 1
bob37 is on a distinguished road
Standaard Betreft: Sollicitatie naar de functie Parkeercontroleur

Hallo allemaal,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn brief door te nemen voor spelfouten en hoe het overkomt? en of er wat aan verander kan worden zoja hoor ik graag reacties en tips, morgen wil ik het sturen.
alvast bedankt...

Met vriendelijk groet,

bob

================================================== ======
naam bederijf
t.a.v
adres
postcode plaats

Betreft: Sollicitatie naar de functie Parkeercontroleur

Geachte heer / mevrouw,

Na het zien van de vacature heb ik telefonisch contact opgenomen en ben ik nog enthousiaster geraakt voor de vacature Parkeercontroleur medewerker, welke ik gevonden heb op de site nationalevacaturebank.nl. Zowel de organisatie als functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat het voordurend inspelend is op de wensen van de burgers.

In 2007 was ik werkzaam bij Belastingdienst Toeslagen in Utrecht, als administratiemedewerker waar ik verantwoordelijk was voor het behandelen van aanvragen en wijzigingen van de beschikking. het maken van definitieve jaar afsluiting. Ik beheerde het klantendossier van de gemeente en zorgverzekeraar en daarnaast het bellen naar de klant met de juiste statussen van inburgeraars voor de intake vanwege wettelijke verplichtingen . Helaas door een fusie en reorganisatie opgehouden.

In mijn werk ben ik iemand die nauwkeurig, serieus en leergierig is. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit, en altijd op zoek naar de passende oplossing. Ik beteken graag iets voor mensen, en vind het leuk om aanspreekpunt te zijn en informatie te verstrekken. Ook weet ik hoe ik met klanten om moet gaan door mijn ervaring klantcontact, die ik in verschillende functies heb opgedaan.

Omdat ik afgelopen jaren werkzaam ben geweest in uiteenlopende projecten kan ik zeggen dat ik veel ervaring heb in verschillende administratieve processen.
Zo ben ik zelfstandig, efficiënt en gemotiveerd.
Ook ben ik bereid om opleidingen te gaan volgen.

Voor verdere gedetailleerde achtergrond informatie verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae. Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groeten;
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2009, 20:49
gorielja11 gorielja11 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 8
gorielja11 is on a distinguished road
Standaard Re: Betreft: Sollicitatie naar de functie Parkeercontroleur

Hallo Bob, Ben ik niet te laat met mijn reactie?
In je brief mis ik vooral wat jou zo enthousiast maakt over de functie parkeercontroleur. Omdat de parkeerwacht inspeelt op de wensen van de burgers? Verder heb ik tussen haakjes nog wat opmerkingen geplaatst. Succes in je nieuwe baan. Jacqueline



naam bedrijf
t.a.v
adres
postcode plaats

Betreft: Sollicitatie naar de functie Parkeercontroleur

Geachte heer / mevrouw,

Na het zien van de vacature heb ik telefonisch contact opgenomen en ben ik nog enthousiaster geraakt voor de vacature (functie) Parkeercontroleur medewerker (medewerker weghalen of medewerker parkeercontrole. Daarna met nieuwe zin beginnen). (De vacature heb ik op de site nationalevacaturebank.nl gevonden) welke ik gevonden heb op de site nationalevacaturebank.nl. Zowel de organisatie als functieomschrijving sprak (spreekt mij aan)( dit is wel een uitdrukking die bijna iedereen gebruikt.) mij erg aan, omdat het (waar slaat ’ het” op?) voordurend inspelend is op de wensen van de burgers.

In 2007 was ik werkzaam bij Belastingdienst Toeslagen in Utrecht, als administratiemedewerker waar ik verantwoordelijk was voor het behandelen van aanvragen en wijzigingen van de beschikking. het maken van definitieve jaar afsluiting. Ik beheerde het klantendossier van de gemeente en zorgverzekeraar en daarnaast het bellen naar de klant met de juiste statussen van inburgeraars voor de intake vanwege wettelijke verplichtingen . Helaas door een fusie en reorganisatie opgehouden.

(In 2007 werkte ik bij de Belastingdienst Toeslagen in Utrecht al administratief medewerker. Daar was ik verantwoordelijk voor de behandeling van nieuwe aanvragen en administratieve wijzigingen. Verder beheerde ik diverse dossiers en had ik telefonisch contact met klanten. Door een reorganisatie verviel mijn functie.)

In mijn werk ben ik iemand die nauwkeurig, serieus en leergierig is. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit, en altijd op zoek naar de passende oplossing. Ik beteken graag (Ik vind het fijn om iets voor mensen te kunnen betekenen, je gebruikt het woordje graag steeds) iets voor mensen, en vind het leuk om aanspreekpunt te zijn en informatie te verstrekken. (Dat over aanspreekpunt en informatie zou ik voor het uitzoeken tot op de bodem zetten.) Ook weet ik hoe ik met klanten om moet gaan door (communicatie met klanten in verschillende functies.) mijn ervaring klantcontact, die ik in verschillende functies heb opgedaan.


Omdat ik afgelopen jaren werkzaam ben geweest in uiteenlopende projecten (aan uiteenlopende projecten heb gewerkt), kan ik zeggen dat ik veel ervaring heb in (met) verschillende administratieve processen.
Zo ben (werk) ik zelfstandig, efficiënt en gemotiveerd. (deze laatste zin kun je ook weglaten)
Ook ben ik bereid om opleidingen te gaan volgen.(Omdat ik leergiering ben, zie ik uit naar de opleiding tot parkeercontroleur.)

Voor verdere (verdere zou ik weglaten) gedetailleerde achtergrond informatie (achtergrondinformatie is één woord)verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae. Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groeten;(bij Geachte hoort Hoogachtend,)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
sollicitatie naar functie van service engineer Zeewolde2008 Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2008 16:29
Sollicitatie naar de functie van bijblijfconsulent daphne 1 Sollicitatiebrief en cv 1 2 juni 2008 16:11
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon