Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 3 december 2013, 14:47
Hans-Pieter Ritzema
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Heel veel sterkte. Probeer door je werk en studie positieve energie vrij te maken voor je vader.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 6 april 2014, 15:33
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Mijn vader overleed op 1 maart.
Geruime tijd heb ik mantelzorg verleend en daarom was door gaan met de studie geen optie. Nu zou ik de studie dus weer op moeten pakken, maar ik ben enorm gestrest! De ziekte van mijn vader, zijn aftakeling, de pijn en andere ongemakken die hij heeft geleden en steeds naar het ouderlijk huis heen en weer reizen en helpen met mijn vader zijn verzorging, hebben er flink ingehakt. En natuurlijk ook het verlies van mijn vader. Ik ga nu kijken of ik de arbodienst in kan schakelen, zodat ik zo snel mogelijk wel weer in staat zal zijn af te gaan studeren. Ik ben wel fulltime aan het werk, maar meer dan dat kan ik nu even niet opbrengen. Daarbij is het ook nu, net als vorig jaar, weer knap druk op het werk.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 7 april 2014, 09:08
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Gecondoleerd met je vader.
Goed van je dat je de draad weer beetje bij beetje oppakt. Ik zou ook met school om tafel gaan zitten om samen te bekijken hoe ze jou kunnen ondersteunen bij je afstuderen. Ik wens je voor de komende tijd veel kracht en wijsheid.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #14  
Oud 7 april 2014, 18:51
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel Marieke.
Ik zou zo dolgraag zo snel mogelijk de opleiding afronden. Alleen moet ik dan wel een beetje goed in mijn vel zitten voordat ik verder ga.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 18 juni 2014, 13:06
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Unhappy

Balen, ik ben nog steeds heel moe en mijn scherpte en concentratie zijn niet optimaal. Ik ben nog steeds fulltime aan het werk, maar enige tijd geleden vertelde een bedrijfsarts mij dat ik overspannen ben en depressief .
Ik moet mij binnenkort inschrijven voor het nieuwe schooljaar, maar ik weet niet of ik mij op tijd goed genoeg zal voelen .
Met citaat reageren
  #16  
Oud 20 juni 2014, 14:09
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste LuckyBet,

Ik denk dat je het beste op school kunt gaan praten, om te kijken wat er voor oplossingen zijn. En mogelijk kun je minder uren gaan werken, als dat voor je werkgever en jezelf kan.

En heb je wel de tijd genomen om te rouwen? Misschien zit je nog in je verwerkingsproces en daar kun je heel moe van worden. En doordat je moe bent, kun je je ook niet goed concentreren.

Zorg dat je hulp krijgt, want je hebt maar één leven en die moet niet bestaan uit vermoeidheid, piekeren en stress.

Heel veel sterkte!

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #17  
Oud 20 juni 2014, 17:55
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie.
De tijd nemen om te rouwen, tja, hoe doe je dat precies, rouwen? En in hoeverre heb je daar de tijd voor als je wekelijks zo'n 55 uur de deur uit bent? En ik ben al meer dan een jaar heel vaak erg moe, er heeft langere tijd erg veel gespeeld.
Minder werken, is gezien de bezetting op de afdeling best lastig. De opleiding heb ik een paar weken geleden ingelicht over mijn situatie. Vandaag heb ik een email gestuurd naar onze manager pz, ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 14 september 2014, 12:41
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Ik ben weer begonnen met school.
Echter ik heb een depressie, vastgesteld door de bedrijfsarts en de bedrijfspsychologe. Ik zit op de grens van een middelzware en zware depressie. Morgen ga ik naar de huisarts om te vragen of ik antidepressiva kan krijgen.

Mijn hoofd wil niet erg mee werken en ik ben nogal besluiteloos. Wat kan ik op dit moment nog meer doen, behalve hopen dat de antidepressiva goed gaan aan slaan?
Ik ben nog steeds fulltime aan het werk en voel me behoorlijk moe en heb de neiging om me sociaal terug te trekken. Aan al deze gevoelens geef ik niet toe, maar echt makkelijk is anders. Depressie kunnen mensen niet aan je zien en men blijft gewoon verwachten dat ik presteer alsof ik 100% okay ben. Ik wil mensen niet teleurstellen, maar mijn eigen belang aan alles en iedereen ondergeschikt maken, valt ook niet mee.
Met mijn studie gaat het ook niet heel soepel, daar baal ik van.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 14 september 2014, 19:25
Pietje2
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Studie wellicht, in overleg met de instelling, op een laag pitje zetten tot je weer stabiel bent. Werk wil je niet verliezen: daar zit een groot werkloosheid risico aan vast.

Beterschap!
Met citaat reageren
  #20  
Oud 14 september 2014, 22:12
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Pietje. Ik zie niet verder gaan niet als een optie. Ik moet het nu toch echt afronden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Balans - Studeren / werken / Sociaal leven Martijn2008 Loopbaanvragen 5 3 juni 2008 10:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon