Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 april 2017, 22:27
x1991 x1991 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 april 2017
Berichten: 2
x1991 is on a distinguished road
Question Ongelukkig in het werk dat ik doe; Ontslag nemen?

Beste,

Ik ben momenteel heel ongelukkig in de job die ik momenteel doe
Je wordt uitgescholden, niet gewaardeerd en de sociale dienst heeft geen oor naar problemen. Er wordt je vanalles beloofd zonder dat er ook maar iets van waarkomt

Heb dit al verschillende keren gemeld, zonder succes, negatief of positief, gevraagd naar verplaatsing van post ...


Ik ben van plan om mijn opzeg te geven, om redenen die hierboven vermeld staan

Heb wat schrik dat mijn toekomstige werkgever hierna zal vragen en dan zal ik moeten een uitleg geven -- wil absoluut niet liegen --

Wat zou ik men toekomstige werkgever kunnen zeggen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 april 2017, 13:51
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Tijdens een sollicitatiegesprek is het niet handig om je vorige werkgever tot aan de grond af te branden. Maar er zijn talloze manieren waarop je de waarheid kunt zeggen. Je kunt rustig zeggen dat je op zoek bent naar werkplek waar je je thuis kunt voelen en waar een positieve, optimistische stemming heerst. Dan draai je het negatieve om en verwoord je het op een positieve manier, als een wens voor je nieuwe baan.

Als je in een gesprek dan vragen krijgt over de sfeer bij je oude werkgever, kun je rustig wat voorbeelden noemen, maar ga niet spuien. Je kunt dan erbij zeggen dat je hier niet teveel nadruk op wilt leggen, omdat je het niet fatsoenlijk vindt om je negatief over hen uit te laten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 april 2017, 14:48
x1991 x1991 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 april 2017
Berichten: 2
x1991 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Tijdens een sollicitatiegesprek is het niet handig om je vorige werkgever tot aan de grond af te branden. Maar er zijn talloze manieren waarop je de waarheid kunt zeggen. Je kunt rustig zeggen dat je op zoek bent naar werkplek waar je je thuis kunt voelen en waar een positieve, optimistische stemming heerst. Dan draai je het negatieve om en verwoord je het op een positieve manier, als een wens voor je nieuwe baan.

Als je in een gesprek dan vragen krijgt over de sfeer bij je oude werkgever, kun je rustig wat voorbeelden noemen, maar ga niet spuien. Je kunt dan erbij zeggen dat je hier niet teveel nadruk op wilt leggen, omdat je het niet fatsoenlijk vindt om je negatief over hen uit te laten.
lijkt me ok !

Bedankt , dit zal ik alvast meenemen als tip voor de toekomst
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer een slapeloze nacht, school/werk/thuis situatie.. Taryza Loopbaanvragen 5 28 augustus 2020 15:30
Baas dreigt met niet betalen loon en nog meer; graag uw hulp Lau0480 Je rechten en plichten als werknemer 1 27 mei 2013 11:04
Ziek thuis en problemen op het werk: ontslag nemen? Dreamer Je rechten en plichten als werknemer 10 18 december 2012 23:49
Bore en burn-out van mijn werk; tips? arianna Loopbaanvragen 7 4 mei 2011 11:54
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon