Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 augustus 2007, 10:00
lindaslo1983 lindaslo1983 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2007
Berichten: 1
lindaslo1983 is on a distinguished road
Standaard NCOI Betrouwbaar?

Hallo,

Ik wil graag in september starten met de opleiding HBO Bachelor Communicatie van de NCOI. Deze is nog niet officieel geaccrediteerd, maar daarop kreeg de volgende reactie van hun:

Zoals telefonisch afgesproken bevestigt NCOI hiermee dat u, indien u NCOI HBO Bachelor Communicatie met goed gevolg afsluit ontvangt u het officiële getuigschrfit HBO Bachelor Communicatie van Hogeschool NCOI. Hiermee hebt u het recht om de internationaal erkende titel Bachelor te voeren.

Hogeschool NCOI is officieel erkend door het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.


Voor mijn gevoel komen ze heel onbetrouwbaar over, ik ken weinig mensen in mijn omgeving die aan NCOI begonnen zijn en/of hebben afgemaakt.
Dus ervaringen en klachten, ik hoor het graag!

Gr. Linda
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 augustus 2007, 16:22
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Hoi Linda,


Het NCOI is zeer betrouwbaar. Een van Nederlandse banken geeft medewerkers als een van de eerste opleidingsmogelijkheden de NCOI aan.

Via deze weg heb ik ook een (kortere) opleiding van het NCOI gevolgd, met succes en diploma. Helaas niet in jouw richting met titel.

Ik kan je dus zeggen dat NCOI betrouwbaar is.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 augustus 2007, 18:30
Lind@1975 Lind@1975 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2007
Berichten: 14
Lind@1975 is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Hoi ik zou ook bij NCOI gaan studeren.
De reden waarom ik toch voor Hogeschool INHOLLAND heb gekozen is omdat ik dan duizenden euro's bespaar.
Maar ik vind ze zeker heel betrouwbaar overkomen.
gr. Linda
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 augustus 2007, 11:04
Lina Lina is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 82
Lina is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Ook bij de rijksoverheid zien ze geen enkel probleem om met het NCOI in zee te gaan. Dat niet alle opleidingen geaccrediteerd zijn kan, dat is bij meer opleidingsinstituten zo.

Ik begin eind september met HBO Bacholor Bedrijfskunde. Ik heb dus tot nu toe alleen nog maar wat administratieve ervaring met het NCOI en de dames zijn tot nu toe allemaal even behulpzaam en vriendelijk geweest
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 augustus 2007, 17:43
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Heeft er iemand ervaring met HBO-opleiding arbeidsrecht, Post Bachelor arbeids- en sociaalrecht of Bachelor Rechten van het NCOI?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 6 januari 2008, 17:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: NCOI Betrouwbaar?

Ik heb het idee dat door de sterke groei van het NCOI enkele concurrenten hebben geprobeerd het NCOI in discrediet te brengen door (onjuiste) berichtgeving over de accreditatie van de opleidingen. Ik volg een post bachelor bij het NCOI en heb er een zeer goed gevoel over, kundige docenten en een goede organisatie.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 7 januari 2008, 15:32
Lina Lina is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 82
Lina is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Ik heb ondertussen mijn eerste examens achter de rug voor HBO Bachelor Bedrijfskunde (helaas nog geen cijfers), en op wat kleine strubbelingen na ben ik nog steeds tevreden over het NCOI.

Wat ik echter nog wel steeds vreemd blijf vinden is dat maar weinig mensen in mijn omgeving de naam NCOI kennen, zeker als ik zie hoeveel mensen er op 15 december aan de examens deelnamen (hal 8 en hal 5 bij de Jaarbeurshal in Utrecht zaten vol)
Met citaat reageren
  #8  
Oud 8 januari 2008, 18:40
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lina Bekijk bericht
Ik heb ondertussen mijn eerste examens achter de rug voor HBO Bachelor Bedrijfskunde (helaas nog geen cijfers), en op wat kleine strubbelingen na ben ik nog steeds tevreden over het NCOI.

Wat ik echter nog wel steeds vreemd blijf vinden is dat maar weinig mensen in mijn omgeving de naam NCOI kennen, zeker als ik zie hoeveel mensen er op 15 december aan de examens deelnamen (hal 8 en hal 5 bij de Jaarbeurshal in Utrecht zaten vol)
Deze ervaring heb ik een aantal jaren geleden ook gehad.
Binnenkort ga ik (waarschijnlijk)starten met een HBO inkoopmanagement bij het NCOI. Even afwachten wat mijn leidinggevende hiervan vindt.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #9  
Oud 3 maart 2008, 17:59
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Ik ben net begonnen met de post-bachelor bedrijfskunde bij het NCOI en ik ben tevreden tot nu toe. Prettige docent, goed studiemateriaal, praktijkgerichte examenvorm (scriptie aan de hand van een organisatievraagstuk bij jouw bedrijf), Administratief zijn ze op orde.

Overigens gaf de docent in de eerste les wel toe dat ze wat last hadden van groeistuipjes. Mijn (prille) ervaring leert dat ze daar overheen zijn.

Laatst gewijzigd door Catbert; 4 maart 2008 om 09:50 Reden: taalfoutje wegpoetsen
Met citaat reageren
  #10  
Oud 4 maart 2008, 12:09
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Ik ben net begonnen met de post-bachelor bedrijfskunde bij het NCOI en ik ben tevreden tot nu toe.
Catbert, weet jij wat de waarde is van de post-BA-opleidingen van NCOI? Zijn het min of meer cursussen? Leveren ze een diploma op dat werkgevers iets zegt, of doe je het puur voor jezelf?

Weet iemand of de E-learning variant van NCOI-opleidingen goedkoper is?
(Je hebt dan geen lesdagen, dus je zou zeggen van wel. Op de site kan ik er echter geen informatie over vinden.)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ncoi

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HU HBO Personeel & Arbeid of NCOI Personeelsmanagement? Barry464 Opleiding kiezen en volgen 10 15 november 2011 07:54
NCOI Bestuurskunde I Anita Opleiding kiezen en volgen 12 13 juni 2008 15:54
NCOI HBO schriftelijke comm. + redactie - goed?? Fieder Opleiding kiezen en volgen 3 10 maart 2008 15:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon