Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2009, 00:11
Moes83 Moes83 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2009
Berichten: 1
Moes83 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie

Hallo Allemaal

Ik ben bezig een brief te schrijven maar ik ga altijd zo enorm twijfelen bij het schrijven van sollcitatie brieven, en ik kom dus niet verder kan iemand mij tips geven. En is deze brief te kort of ik weet t echt niet meer nou hier komt ie:

Doetinchem, 3 September 2009

Betreft: Sollicitatie Medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie (20 uur per week)


Doetinchem, 3 September 2009

Betreft: Sollicitatie Medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie (20 uur per week)


Geachte heer,mevrouw,

Op de website ikgavoordeachterhoek.nl las ik dat u een vacature had voor een medewerker voor het telefonisch informatiecentrum en receptie. Graag wil ik solliciteren naar deze functie.
Wat mij aantrekt in deze functie is het contact met klanten, en daarbij de vragen van de klanten naar behoren te beantwoorden.

Na mijn het behalen van mijn VBO/MAVO diploma heb ik een MBO opleiding gevolgd aan de MTRO voor toerisme en recreatie. Tijdens deze opleiding heb ik stages waarbij ik veel ervaring heb opgedaan als receptionist. En na het behalen mijn diploma ben ik gaan werken
bij mijn huidige werkgever, waar ik ben begonnen als medewerker in de bediening en inmiddels doorgegroeid tot kok. Ik heb het hier altijd erg naar mij zin gehad, maar ik vind het nu tijd voor een nieuwe uitdaging.

Door mijn ervaringen in de toeristische sector en de horeca ben ik gewend veel met klanten te werken, waardoor ik klanten goed kan in schatten. En in te spelen op de verwachtingen van de klanten. Ik denk dat ik dit erg goed zou kunnen toepassen in deze functie. Ook ben ik door mijn werkervaringen erg flexibel ingesteld en
weet ik goed te presteren onder druk.


Ik hoop dat ik de kans krijg u van mijn kwaliteiten te overtuigen in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Marloes Naafs

Bijlage: C.V.


Nou alle hulp is welkom alvast bedankt
Groetjes Marloes
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 september 2009, 15:28
Amahoela Amahoela is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Berichten: 3
Amahoela is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie

Hoi marloes,

Ín het vervolg is het misschien handig als je bepaalde gegevens uit je brief haalt voordat je hem op het forum plaatst, nu is het vrij makkelijk te achterhalen waar de vacature is en er zijn altijd kapers op de kust.

De opzet van de brief is goed, maar hier en daar misschien nog puntjes die je anders kunt verwoorden of kunt aanvullen. (ben nog niet helemaal bedreven in het aanhalen van citaten ed dus ik doe het even n andere manier ;-)

Geachte heer,mevrouw,

Op de website ikgavoordeachterhoek.nl las ik dat u een vacature heeft voor een medewerker voor het telefonisch informatiecentrum en receptie. Graag wil ik solliciteren naar deze functie.
Wat mij aanspreekt in deze functie is de interactie met mensen uit allerlei lagen van de bevolking en het veelvuldige contact met klanten zowel telefonisch als aan de receptie.

Met mijn VBO/MAVO diploma op zak ben ik een MBO opleiding gaan volgen aan de MTRO voor toerisme en recreatie. Tijdens deze opleiding heb ik diverse stages gelopen waarbij ik veel ervaring heb opgedaan als receptioniste. Na het behalen mijn diploma ben ik gaan werken bij mijn huidige werkgever, waar ik ben begonnen als medewerker in de bediening en inmiddels ben doorgegroeid tot kok. Ik heb het hier altijd erg naar mijn zin gehad, maar ik vind het nu tijd voor een nieuwe uitdaging.
Inmiddels werk ik hier nu ? jaar en ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Door mijn ervaringen in de toeristische sector en de horeca ben ik gewend veel met klanten te werken, waardoor ik klanten goed kan in schatten. En in te spelen op de verwachtingen van de klanten. Ik denk dat ik dit erg goed zou kunnen toepassen in deze functie. Ook ben ik door mijn werkervaringen erg flexibel ingesteld en weet ik goed te presteren onder druk.


Ik hoop dat ik de kans krijg u van mijn kwaliteiten te overtuigen in een gesprek.
Graag zou ik u in een persoonlijk mijn ambities en verdere kwaliteiten willen toelichten. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Verder zou ik nog iets vermelden over dat je een dienstverlenende instelling hebt en goed zelfstandig te werk kunt gaan maar ook graag en goed in teamverband kunt werken (misschien een beetje cliché, maar wie weet)

Heel veel succes Marloes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Medewerker Frontoffice (sollicitatie nr 47 dit jaar..wat vinden jullie van de brief?) Dorien Sollicitatiebrief en cv 12 15 juni 2009 14:34
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41
Sollicitatiebrief medewerker receptie / secretarieel medewerker kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 2 31 december 2008 13:33
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon